ben opgenomen in het ziekenhuis ....

OH NEE! Waarom moet jou dat nou meer overkomen????? Ik had je ook al gemist op het forum, dacht dat je misschien even vakantie of andere pauze had, maar had NIET zoiets dramatisch verwacht.
Nou, zoals de andere meiden ook al zeiden:
ik hoop dat de terugplaatsing wél succesvol is en dat het embryootje zich mooi genesteld heeft in je buik (ondanks alle ellende)!
Wanneer mag je testen Jana?
Ik hoop dat je je in elk geval weer wat beter voelt en weer een beetje bent bijgekomen van de ziekenhuisschrik....
Ik denk aan je!
Knuffel Maan

Lieve Jana

Wat ben je ziek geweest zeg. Ik hoop dat je je beter voelt en dat inderdaad de ivf is aangeslagen. Ik weet uit eigen ervaring dat je echt onzettend ziek bent geweest.
Lieve schat doe rustig aan en ik duim voor je dat je zwanger bent.

Liefs

Lydia

Lieve Jana,

Jee wat schrikken zeg!!!
Wat zul je ziek en ongerust geweest zijn!!!
Hopelijk heeft het toch een goed eindresultaat....
Misschien ben je dan al deze ellende weer snel vergeten....
Sommige mensen moeten echt veel over hebben voor hun kinderwens....

Heel veel sterkte
liefs,
mama Peet

Hoi Jana,

Dit is dus echt het horrordrama......
Je leest het zo af en toe en gaat er eigenlijk stiekempjes vanuit dat zoiets alleen een ander overkomt. Wat zullen jullie je beroerd gevoeld hebben de afgelopen dagen. Al die extra onzekerheid kun je er slecht bij hebben op dit moment.Vreemd  trouwens dat het zolang duurde voordat ze de symptomen herkenden?!
Ik wil jullie het allerbeste wensen en hoop dat er een boodschap komt die alle ellende in een keer doet vergeten!!!!

Komende maandag mag ik voor de eerste FM. Hoop dat ik jou schema aan kan houden, dat ging zo lekker snel . Dan zal misschien komend weekend de punctie al plaatsvinden.

Liefs Heleen

Lieve Jana,

Veel sterkte meid, ik hoop echt dat dit vervelende verhaal een gelukkig einde krijgt! Na al die ellende heb jij het echt dubbel en dwars verdiend dat er een kleintje in jouw buik aan het groeien is!!! Veel succes nog met je laatste loodjes en doe lekker rustig aan. Laat je snel weten hoe het afloopt?

Liefs, Anke

lieve lieve meiden,

ik zit met tranen in mijn ogen achter de pc.
ben ontroerd door jullie super lieve reactie's.
dank jullie wel!!

het gaat iets beter met me.
mijn buik is minder opgezwollen en de pijn wordt ook minder.
ben nog wel erg moe.
na een uurtje opzitten begin ik te hijgen en te zweten van de inspanning.
ik lig dan ook het meest van de dag op bed.

ik heb wel goed nieuws gekregen van het ziekenhuis.
er zijn 6 embryo's ingevroren, onwijs.
ik was gister blij en verdrietig tegelijk met dit nieuws...
zo dubbel gevoel allemaal.

wat testen betreft voor zwangerschap.
dat mag 14dgn. na terugplaatsing maar ik stel het zo lang mogelijk uit.
dit om onnodig teleurstelling te voorkomen.
ik heb geen gevoel dat ik zwanger ben.
mijn man en ik hebben dan ook het idee dat de IVF niet gelukt is....
maar we wachten af en hopen, hopen van wel!!
het zou een dubbele klap zijn als blijkt dat alle ellende voor niets in geweest.
ik houd jullie op de hoogte.

liefs, jana.xx

Lieve jana,
Fijn dat het wat beter met je gaat. En wat een superscore wat cryo's betreft, geweldig! In theorie toch 6 extra kansen, super hoor!
Veel sterkte! En inderdaad niet te vroeg testen (gewoon op hun advies afgaan, heb ik ook gedaan) het verdriet dat groot is zou zo onnodig kunnen zijn door een vals negatief.
Meid ik duim voor je dat jij ons er allemaal doorheen trekt deze maand en dat het jou wel lukt!
Stella

Lieven Jana,

Blij om te horen dat het wat beter met je gaat.  Gaaf dat ze 6 eicellen hebben ingevroren! Toch nog iets positief!! Ik hoop dat hete toch allemaal is gelukt! ik zal voor je duimen.

Gr Ester

Terug
Bovenaan