Ben soms zoooooooooooo onzeker..........

Hai Brenda, jouw verhaal is voor mij ook heel herkenbaar. Ik ben nu pas kort zwanger, 7 weken van onze 2e. Als het kindje geboren wordt is mijn zoontje 20 maanden. Ook wij hebben er goed over nagedacht en het is een weloverwogen keuze geweest snel voor een tweede kindje te gaan. Maar nu ik eenmaal zwanger ben, heb ik ook regelmatig "angstaanvallen". Dan denk ik ineens middenin de nacht: Wat nou als Pepijn zijn broertje of zusje helemaal niet leuk vindt?" of "Straks maakt de baby hem de hele tijd wakker 's nachts (mijn zoontje is niet zo'n beste slaper, wij slapen al een jaar lang bijna nooit een hele nacht door.....)". En ook zorgen over de combinatie werk-gezin steken opnieuw de kop op, net als het probleem aandacht verdelen! Wellicht komt het door de hormomen. Bij ons in de vrienden- en kennissenkring komt het heel veel voor dat er snel na de 1e een 2e komt en daar gaat het ook allemaal prima. Dus ook bij ons zal het wel loslopen. TOCH? Ik hoop je nog eens te spreken op het forum! Groetjes Cato
 
Terug
Bovenaan