ben van mijn roze wolk gedonderd..... Help me!

Hoi

Ik ben nu bijna zes weken zwanger van mijn tweede.
En bij mijn eerste was ik ook misselijk vooral als ik s'morgens uit bed moest.
Mijn man gaf me s'morgens een crackertje en wat thee en dat hielp goed, dan had ik niet steeds het gevoel dat ik kokhalsneigingen had.
Sterkte ermee en ik hoop dat je je goed voelt op je trouwerij.
Groetjes

een vriendin van mij was heel erg misselijk tijdens haar zwangerschap, zo erg dat ze zestien weken op bed heeft gelegen. Ze kon niet werken, zelfs niet in huis rondlopen. Als ze overeind kwam gaf ze al over. Ze heeft van alles geprobeerd, aangepast eten, medicijnen (via de huisarts!), het enige wat een beetje hielp was accupunctuur.
Overleg met je verloskundige of huisarts. Als je echt heel erg misselijk bent en huis-tuin en keukenmiddeltjes als gember niet helpen  kun je misschien iets voorgeschreven krijgen. Ik hoop dat je kunt genieten van je trouwdag én van je zwangerschap!

hallo meiden

bedankt voor alle tips. De crackers ´s ochtends voor ik opsta helpen wel. En gisteren ook een hele grote zak snoep gekocht, suiker helpt dus ook! Maar wat vooral helpt is rust, ik ben al een paar dagen op tijd naar bed gegaan en ´s ochtends ook wat langer blijven liggen. We zien wel.

Voor morgen ( de dag)  ligt er al een rol druivesuiker en een pak crackers klaar. En een hele lieve echtgenoot is ook een hele steun!

Liefs en ik laat jullie weten hoe het gegaan is.

Ann.
PS ik ben toch maar weer op mijn roze wolk gekropen......

Terug
Bovenaan