Zoals t hierboven al staat ben ik weer aan t werk. Nu 2 weken. De eerste dagen vond ik geweldig en was ik blij dat ik er ff uit was. Maar nu hou ik t niet meer vol. Het is veel te zwaar.. Heb ik de hele dag gewerkt ( veel lopen, tillen, enz) kom ik thuis en dan kan ik daar nog eens aan de slag.. Nou doet mijn vriend ook wel wat natuurlijk maar dingen zoals de was en koken laat hij t liefst aan mij over. Dan heeft Tessa nog s haar huil uurtjes tussen 7 en 10 s'avonds.. poeh poeh.. Ben bekaf. Ik werk maar 24 uur in de week, in een verzorgingshuis waar nu veel zieken/ zwangere en vakantie gangers zijn, maar je bent die 8 uur dat je aan t werk bent ook echt aan t werk. Je hebt amper tijd voor pauze en al helemaal geen tijd voor de bewoners. Heb t gehad.. Vanavond nog werken en dan heb ik vakantie.. Ik durf t bijna niet te zeggen maar ben er wel al aan toe..
Hoe moet dat gaan na mijn vakanie.... Maak me er best druk over dat ik het dus niet aankan ofzo....
Zo dat ben ik ook weer kwijt..
Groetjes Carla
Ps: heb niet eens tijd gehad om te forummen! Belachelijk toch! Ik heb mn was laten liggen en er ff tijd voor gemaakt.
Hoe moet dat gaan na mijn vakanie.... Maak me er best druk over dat ik het dus niet aankan ofzo....
Zo dat ben ik ook weer kwijt..
Groetjes Carla
Ps: heb niet eens tijd gehad om te forummen! Belachelijk toch! Ik heb mn was laten liggen en er ff tijd voor gemaakt.