Ben weer aan t werk en i like it niet meer!!!

Het lijkt me ontzettend zwaar wat jij doet! Ik werk ook 24 uur, maar dan op kantoor, dus fysiek helemaal niet zwaar. En ik vind het al zwaar, werken, huishouden, zorg en dan ook nog een leuke echtgenote en vriendin zijn   .  Nu is manlief nog thuis (vakantie) maar straks wordt het sjeezen  tussen kdv   en  werk. Kan er nu al tegenopzien. Ik had hetzelfde als jij, de 1e week was heel erg leuk en in de 3e week (afgelopen week) vond ik echt niet meer leuk.

MIsschien is het idd een idee voor je om 1 dag ouderschapsverlof te nemen, zodat je iets meer lucht hebt om je draai te vinden in alles. Heel veel sterkte en geniet van je vakantie!

Werk nu ook weer zo'n 2 weken, ben helemaal kapot! Heb nergens meer tijd en pufff voor en het is net of ik geen kleine meer heb... smorgens breng ik hem naar het KDV daar wordt hij door paps opgehaald dan is het ventje zo moe dat het in z'n bedje ligt als moeders thuis komt. Werk nu nog 36 uur maar dat gaat  in sept/okt  veranderen. Op woensdag, me vrije dag ligt Kay helemaal bij te tanken van  alle indrukken. Heb er geen kind aan, hij ligt grotendeels te slapen!
Het moeilijkste vind ik om er een ritme in te krijgen Kay, werk, huishouden, boodschappen en niet te vergeten tijd voor mezelf en voor paps!!

Groetjes Wan

Hoi

Ook ik werk in de zorg, ook met dementerende ouderen net als Kim ( als ik me niet vergis ) en ik weet wat je bedoelt, het is nu bouwvak, dus vakantiedrukte. Je rent de benen onder je kont uit maar niet met een voldaan gevoel naderhand. Kom je thuis kun je daar ook nog eens aan de slag. Ja dan houd de drukte natuurlijk nooit op. Ik werk zelf maar 18 uur.....eigenlijk maar ja, nu met de vakantietijd werk ik er volgens mij gewoon 32 uur per week. Gelukkig ben ik volgende week eindelijk weer eens een paar dagen achter elkaar vrij. Jij krijgt dalijk lekker vakantie....kijk daarna eens hoe jeje dan voelt op het werk....misschien eens met je teamleider rondom de tafel???
Nog even doorbijten en dan lekker genieten van welverdiende rust..

Sterkte groetjes Monique

Ik zou wel minder willen gaan werken en zelfs willen stoppen maar dat is niet haalbaar bij ons. We hebben er gewoon het geld niet voor.. En als ik ouderschaps verlof opneem krijg je dat ook niet betaald geloof ik. Met onze teamleider is geen land te bezeilen. Ze kan zelf geen kinderen krijgen en laat soms duidelijk merken dat ze jaloers is. Wat zij niet krijgt krijgen de moeders ook niet. Zij leeft meer onder t motto: stel je niet zo aan!!
Groetjes Carla

Jeetje, wat vervelend zo n teamleider die iemand anders het geluk niet gunt. Kan me voorstellen dat het moeilijk is voor haar, maar dit is wel heel onproffessioneel. Nou meid, probeer maar zo veel mogelijk rustig aan te doen en bij te tanken in je vakantie straks. Sterkte!

Terug
Bovenaan