Ben weer geweest..........

Hoi meiden, ben vanmorgen samen met mijn lief weer op controle geweest in het ziekenhuis voor een echo. Helaas weinig eigroei, dit komt omdat mijn lichaam nog aan het herstellen is van de punctie van afgelopen vrijdag. Er komt nu ook een soort bloeding los, maar dat hoort erbij, dat zijn de restjes van de cyste, die mijn lichaam nog wat onrustig houden. As. dinsdag willen ze me weer terug zien, dus dan weten we weer wat meer. Dinsdag heb ik ook eindelijk weer mijn eigen gynaecoloog en daar ben ik ook wel blij mee, die heb ik al een paar keer niet gehad, omdat hij zijn hand heeft gebroken. De andere gynaecologen hebben echt het beste met ons voor hoor, maar ben gewoon gewend aan mijn eigen arts en dat geeft me een beter gevoel.

Ik ga gewoon vrolijk door met 200IE Puregon per dag en dan zien we dinsdag verder!

Meiden, zet hem op allemaal en ik hou jullie op de hoogte.

Liefs, Pleun

Hoi lieverd,

Gelukkig is er een verklaring voor! En hoef je je nog niet ongerust te maken, hopelijk krijg je dinsdag beter nieuws van je eigen gyn. Wie heb je trouwens de afgelopen keren gehad? Ik vind het ook het prettigst hoor als ik mijn eigen gyn. heb, dat praat toch makkelijker.

Nou meid, zet hem op!

Liefs, Ibbeltje

Hoi Ibbeltje, bedankt voor je berichtje! Ik had vandaag dr. Vleeschouer, een vrouwelijk gyn., aardig mens en vorige week had ik Dr. Nuyten en die heeft toen ook de punctie gedaan. Vanmorgen toen we ons kwamen melden kwam Dr. vd Weijden meteen naar me toe en vroeg hoe het met me ging, ik vertelde wat er vrijdag was gebeurd, maar dat wist hij al, want ook al heeft hij z'n hand gebroken, hij houdt toch alles bij. En dat vind ik nou echt weer super, zo lief dat hij dat speciaal in een overvolle wachtgang even komt vragen hoe het met me gaat, klasse gewoon!

Fijn weekend, ga je nog wat leuks doen? En heb je al bijwerkingen van de Gonal F? Wanneer moet jij ook al weer terug?

Liefs, Pleun

Hoi Pleun,

Fijn is dat he als ze toch ondanks de drukte interesse in je tonen. Dat merk ik ook telkens als ik daar kom. Afgelopen keer vroeg Marjorie (doktersassistente) ook aan mij hoe het ging. Echt heel bijzonder!
Ik heb nog geen bijwerkingen van de Gonal-F, ik moet a.s. woensdag pas beginnen met spuiten, 11 april heb ik mijn eerste follikelmeting. Hopelijk heb jij de punctie dan al achter de rug. Heb jij last van bijwerkingen? Ik denk wel dat ik nu meer last zal hebben van bijwerkingen dan bij de eerste poging. Dat heb ik nu namelijk ook met de Lucrin. Ach, we zien het wel. Als het maar voor een goed doel is toch??

Prettig weekend, wij hebben nog geen plannen voor het weekend. Gewoon een beetje luieren, we kijken wel wat we gaan doen. En jullie?

Kus, Ibbeltje

Hoi lieve Ibbeltje, da's waar ook jij zit nog niet aan de Gonal. Goed ziekenhuis he, echt 't is dat het niet kan, maar zou er het liefst ook blijven als ik eenmaal zwanger ben, maar dat is logistiek gezien geen optie.

Normaal ben ik vrijdags altijd vrij, maar omdat ik gister naar Rotterdam moest werk ik vandaag en was ik gister vrij. Gistermiddag ben ik lekker wezen shoppen, 2 rokjes en 3 shirtjes erop gescoord, heerlijk gevoel, ben 13 kg afgevallen en dan is winkelen nog veel en veel leuker!

Morgen ga ik weer shoppen, ik ga dan naar mijn vriendin in Delft en is ook een erg leuke stad om te winkelen en mijn liefde is heel de dag op pad met de brandweer (is  vrijwilliger), dus heb de tijd aan mezelf.

Maak er wat van van het weekend tot horens!

Trouwens, 11 april verwacht ik niet dat ik de punctie achter de rug heb hoor, het gaat niet zo erg snel deze maand!

Kus, Pleun

Hoi Pleun,

Nou jij hebt in ieder geval een lekker weekend voor de boeg, lekker shoppen. Ik denk dat wij ook zoiets gaan doen, alleen dan voor manlief!
Wie weet meid, moeten we allebei wel ongeveer op hetzelfde moment voor de punctie. Maar dan moet het bij mij wel voorspoedig gaan verlopen, ik ben op het moment nog niet echt heel positief gestemd. Hopelijk komt dat nog! Ik hoop echt dat deze poging voor ons gaat lukken hoor, ik zie er nu ook wel iets meer tegenop vanwege de impact die zo'n teleurstelling op je heeft. De behandeling op zich vind ik niet zo heel erg, daar sla ik mij wel doorheen, maar die wachtweken !
Ik zou het wel lachen vinden als we dadelijk samen op de dagbehandeling komen te liggen, die kans is wel heel erg klein maar toch.............
Nou meid, veel plezier met shoppen en succes a.s. dinsdag.

Liefs, Ibbeltje

Hoi Pleun,
Ik hoop dat ze dinsdag wat  zijn gaan groeien. Lichaam is inderdaad nog aan het herstellen. Zijn jullie elkaar wel eens tegen gekomen in het ziekenhuis ibbeltje?
Succes!!! xxx

Terug
Bovenaan