Hoi, hoi, weer bedankt voor jullie medeleven! Ibbeltje, het klopt, als alles goed gaat hebben we 2e paasdag de punctie, maar vindt het allemaal nog wel erg onwerkelijk, dus probeer daar nog maar niet te veel aan te denken.
Zowiezo is het een vreemd gevoel, de vorige keer helemaal geen terugplaatsing gehad, en nu zou het zo maar kunnen dat we volgende week zwanger worden gemaakt, erg onwerkelijk allemaal, terwijl we al zo lang hier mee bezig zijn!
Ik ben trouwens ook wel moeier dan normaal hoor, maar dat heb ik er graag voor over, beter moe, dan ruzie maken met mijn lieve wederhelft, hij is continue berekend op zware emo-aanvallen, maar tot op heden gaat het prima en kan ik me prima in de toom houden.
Ze geven voor de paasdagen trouwens erg mooi weer af, heerlijk vooruitzicht zou ik zeggen. Hier in het Zeeuwse stroomt het al weer vol met toeristen, caravans rijden af en aan, dat geeft het toch allemaal weer een extra vakantiegevoel, dat terwijl ik helemaal geen vakantie heb, maar wel een extra lang weekend......vrijdags altijd vrij en as. maandag een extra dagje, heerlijk, ach ja, en al heb ik de punctie, dan maar van de zon genieten achter het glas.
Meiden, zet hem op en bij ons gaat het ook lukken hoor!
Kus, Pleun