ben weer terug

A

Anoniem

Guest
Meiden,
Ik moet helaas weer afscheid nemen van het zwanger zijn.
Mijn echo afgelopen vrijdag was dus toch niet goed. Ondanks alle zwangerschapsverschijnselen zat er geen vruchtje meer in mijn baarmoeder. Wel nog wat vocht en de gyn gaat nu verder proberen uit te zoeken wat er nu in vredesnaam weer is misgegaan. Waarschijnlijk is het toch bij een bloeding in het begin al mis geweest, al zag de 1e echo er goed uit. We staan een beetje voor een raadsel en omdat ik verder geen bloedverlies heb gehad en nog steeds van alles voel, is het allemaal moeilijk te bevatten. Zo ben je zwanger en zo niet meer..... Mn bloedwaarden waren ook negatief, dus ondanks dat ik nog steeds wat verschijnselen heb, waarschijnlijk nawerking van de hormomen, geen enkele hoop op een goede afloop meer. Het is echt keihard dit.
2 miskramen in 2 maanden.... wat een ***lichaam heb ik toch!!!!

Ik denk dat ik er allemaal maar beetje afstand van probeer te nemen en wat minder op het forum zal komen. kan het allemaal nog niet bevatten en deze klap komt zo ontzettend hard aan.

Liefs van een hele verdrietige Daan

Oh Daan, wat vreselijk voor je       Ik vind het echt heel erg voor je...

Ook dat je niet weet waar het door komt, dat het weer fout is  gegaan. Ik begrijp dat je erg verdrietig bent, uit het alsjeblieft. Het is afschuwelijk wat je is overkomen en daar mag je erg verdriet om hebben.  

Heel veel sterkte met het verwerken en als ik iets voor je kan betekenen, geef dan een gil.

Liefs, Tessje.

Lieve Daan,

mijn ogen lopen vol wat verdrietig , het is al moeilijk om het 1 keer een plekje te geven, maar 2 maal achter elkaar .

heel veel strekte en huil eerst maar is heel erg veel

nanda1977

Lieve Daan,

Wat vreselijkvoor jullie. Ik heb echt met jou en je partner te doen. Heel veel sterkte hiermee en ik hoop echt dat je niet te lang meer hoeft te wachten tot je een pracht van kind in je armen mag sluiten.

Heel veel sterkte!
Liefs carina

Hallo Daan,
Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik had niet verwacht dat ik je op dit forum zou treffen. We zaten eerst op dezelfde site. Ik was namelijk in september uitgerekend en was 6,3 weken (Net1970; oftewel Jeanette), en vorige week vrijdag is het misgegaan. Je hebt toen nog zo lief op me gereageerd. Ik ben toen gelijk voor een echo naar het ziekenhuis geweest en ze zag ook geen vruchtje in de baarmoeder dus waarschijnlijk is het ook al eerder misgegaan. Ik heb alleen wel bloedingen gekregen (vlak daarna en dat is aangehouden). Ik weet dus precies hoe jij je nu moet voelen en dat is om het maar plat te zeggen: KLOTE!! Alleen is het voor jou nog moeilijker, omdat het de 2 miskraam is. Goh meid, ik leef echt met je mee en had gehoopt dat het voor jou beter had uitgepakt.Ik ben afgelopen week thuis gebleven van mijn werk en dat heeft me goed geholpen. Ik heb heel veel steun van mijn partner gekregen en van mijn moeder en schoonmoeder. Ook heb ik van mijn werk een mooie bos bloemen gekregen. Een paar mensen wisten ervan af omdat ik regematig voor onderzoekjes naar het ziekenhuis moest. Dat was dus heel fijn. Ik heb aan het forum ook veel gehad aan iemand die ook veel heeft meegemaakt. We hebben ons emailadres uitgewisseld en daar heb ik nu regelmatig contact mee. Door erover te praten en van je af te schrijven is de verwerking wat makkelijker. Mocht je daar ook behoefte aan hebben, dan sta ik voor je klaar en als je het fijn vindt om te mailen (dat is soms wat persoonlijker, want dan leest niet iedereen je verhaal), dan zeg je het maar. Dan geef ik mijn mailadres door.
Liefs en heel veel sterkte groetjes Jeanette

Hoi Daan

Wat ontzettend balen zeg!!! En dat is dan nog heel zacht uitgedrukt!!!! 1x een miskraam lijkt me al heel erg moeilijk, laat staan 2 achter elkaar. Laar de gyn maar goed uitzoeken waar het door gekomen is zodat je over een tijdje, hopelijk, zeker weet dat het geen medische oorzaak had, maar domweg toeval was!!! Echt dat hoop ik voor je zodat het de volgende keer wel gewoon lukt!!!!!! Ik gun het je van harte!!!
Heel veel succes met het verwerken hiervan en ik hoop dat het snel weer beter met je gaat! En dat je over een tijdje zo'n klein wordertje in ge armen mag hebben!!!!!!!!!!!!!

Liefs Sil

ps Ook de andere meiden die dit mee hebben gemaakt heel veel sterkte en succes!!!

Jeemig Daan!! Wat ontzettend kl*te!

Heel veel sterkte meid.
Hopelijk is het toch gewoon pure pech geweest en  loopt de volgende zwangerschap als een zonnetje.

Liefs,

Tessie

hoi,

ik zit dit te lezen en de tranen lopen over mijn wangen wat verschrikkelijk voor je zo kort na elkaar ik wens jullie heel veel sterkte

liefs ineke

Terug
Bovenaan