ben weer terug

hoi, daan
het is ercht heel erg voor je
ik weet precies hoe je je moet voelen
ik heb ook 2 miskramen achter elkaar gehad
ik dacht ook dat mijn lichaam niet zwanger kon zijn/blijven
je gaat bij jezelf zoeken wat je verkeerd doet of wat je hubbie fout doet
maar het ligt echt niet aan bv die zware wasmand die je heb opgetild of dat je te druk bent geweest
het zijn rot momenten dit
misschien kleine troost ik kreeg na mijn 2 de miskraam mijn dochter die is nu inmiddels bijna 4  
dus  jij moet het ook positief inzien en er toch weer voor gaan
liefs jook  

bedankt voor jullie ontzettend lieve berichtjes. Ik zit ze met tranen in mn ogen te lezen. Op een of andere manier begrijpen jullie toch het beste hoe ik me voel, hoe erg de mensen in mn omgeving ook met mij en mn partner meeleven.
Het nieuws is nu een paar dagen oud, maar ik kan nog steeds ineens in huilen uitbarsten. Zit nu op mn werk, maar eigenlijk alleen maar verdwaasd rond te kijken.
Heb idd geen enkel vertrouwen in mn lichaam meer, al zegt mn verstand dat het vast ooit allemaal wel weer goed zal komen. Ik hoop het zo...ik wil ook zo graag dat wondertje in mn buik voldragen in plaats van na een paar weken wéér verliezen......
Mn lichaam geeft nog steeds rare signalen, mn borsten doen nog steeds zeer en mn buik ook. Maar heb totaal geen teken van verder bloedverlies of wat dan ook. Gelukkig mag ik volgende week maandag weer naar de gyn. Hopelijk dan weer wat antwoorden.

Jeanette,
Ik had idd vorige week naar je geschreven. Nu bedankt voor jouw steun. Het doet idd wel goed om het hier een beetje van je af te praten, ook met meiden die het helaas ook hebben moeten meemaken. Ik vind het nog steeds zo ontzettend klote voor jullie ook. Gelukkig hebben we hier wat steun aan elkaar.

Jook,
dank voor je lieve en toch ook weer opbeurende berichtje. Hier put ik toch weer wat hoop uit. Dank

Liefs,
Daan

Nou zeg, dit is echt erg
1x zoiets meemaken is niet niks...maar 2x achter elkaar is helemaal vreselijk.
Jeetje, kun jij ooit nog onbezorgd zwanger zijn....
ik hoop dat ze kunnen uitzoeken waardoor het komt.
Heel veel sterkte met dit verlies.
liefs Rene

hoi daan

wat een verhaal zeg..... ik schrok er erg van.....lijkt me verschrikkelijk. ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, maar toch wil ik een berichtje achter laten. heel veel sterkte......en ik hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn.... en dat alles dan goed gaat.
kuss lau

Terug
Bovenaan