Hee meiden!
Wat een warme reacties! Ik zag er eerst weer een beetje tegenop om hier te gaan schrijven, jullie zitten natuurlijk helemaal niet te wachten op verhalen waarbij het niet goed ging.. Ik heb me duidelijk vergist! Dank jullie wel!
Ik moet donderdagochtend naar de gyn om te kijken of alles schoon is.. Ik ga er wel vanuit hoor.. Verlies geen bloed meer ofzo dus.. Hoop dat het schoon is en dat ik snel weer ongi wordt!
Danielle, je wilde weten hoe mn miskraam was: 18 april zou ik mijn 8 weken echo hebben, toen ik s morgens wakker werd had ik wat bruin slijm.. Daar schrok ik erg van. Maar ik had ook gelezen dat dat wel vaker voor kwam dus ging ik vol goede moed naar de gyn. Toen bleek het niet goed te zijn.. Twee dagen later, vrijdags begon het heel licht met bloedverlies, maar een dag later volop! En inderdaad ik had ook zoooooo'n last van mn rug, niet normaal! Kon amper lopen van de pijn, ook van de krampen.. Dinsdag had ik het idee dat "het"er echt uit was gekomen, het leek voor mij echt de foetus, misschien was dat wel niet zo maar goed, ik heb het bekeken er tegen gepraat (gek he.. maar dat kan me niet schelen..), voor mijn gevoel afscheid genomen en sinds gister, dus bijna twee weken later is het bloedverlies opgehouden.. Dus ik hoop dat alles schoon is, maar we zullen het zien donderdag!
Ben nu wel heel benieuwd wanneer ik weer ongi word! Is jou/.jullie ook verteld dat het dan beter is een maandje te wachten met zwanger worden? Gyn zei dat mn lichaam dan tot rust kan komen... Klinkt op zich logisch... Na ja we wachten maar een maandje (februari was voor ons toch niet zo'n hele handige maand om een kindje te krijgen, hebben dan al 9 verjaardagen..) en ik ga er niet vanuit dat het nu meteen weer raak zal zijn.. Weet nu iig wel, dat ik zwnager kan worden!
Bedankt meiden! Voel me hier weer helemaal welkom!
Liefs Anne!