Ben weer terug....

Ja er zijn echt wel veel mensen die dit meemaken. Maar je verdiept je er pas echt in als het je overkomt, dat is ook logisch natuurlijk. Ze zeggen vaak dat je na een miskraam, sneller zwanger wordt.......... hopelijk is dat voor jou ook het geval en dat het dan goed mag gaan.

liefs talke

quote: euhm reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2007 17:44:47'));

Hee Dion,

Dank je!
Hoe is het met jou? Dacht dat ik jou ook kort op het december forum heb gezien..?

Gr. Anne

Hoi Anne,
Inderdaad ben ik er ff geweest. 6 april positief getest, daarna bloedingen gehad dus we dachten weer aan een miskraam. Echter 1,5 week geleden echo gehad die nog vruchtzakje liet zien, alleen nog niet duidelijk of er een frummeltje in zit. Bloedtest met 5,5 week: HCG 1300, dus ziet er goed uit. Komende woensdag nog een echo en dan weten we zeker hoe het ervoor staat. Dus het blijft nog even spannend, maar tot nog toe ziet het er positief uit en mogen we misschien toch naar het decemberforum.

Jullie veel succes en hopelijk mag je weer snel vanuit dit forum naar een ander forum toe.

groetjes,
Dion

He Anne!

Hoe is het nu met je? Ben je al naar de vk/gyn geweest?
Wilde het gewoon ff weten!
dikke kus van maan

Lieve euhm, ik wilde even laten weten dat ik het heel erg vervelend voor je vindt!! Ook al komt het vaker voor, dit gun je niemand... Ik wens je veel sterkte en veel succes de aankomende ronde... liefs el

Lieve  Anne

Wat erg voor je dat je een miskraam heb gehad. ik weet hoe je voelt want ik heb ook met 8 weken en 3 dagen een bloeding gekregen en een week later zette de miskraam door. Dit gebeurde op 25 jan 2007 en met rugweeen: Niet fijn!!!Ondanks dat je nog maar kort zwanger ben geweest voelt het al als heel eigen. Zo voelde ik het tenminste.
bij mij hield het bloedverlies alleen aan en ben op 27 febr met spoed naar het ziekenhuis gegaan omdat ik ineens heel veel bloed verloor, terwijl de miskraam al 6 weken geleden was ( in die tussen tijd wel constant bloed en stolsels verloren). En diezelfde dag nog een curretage gehad. Hierna nog een week gebloed en op 8 maart was het eindelijk over. Toen ben ik op 8 april weer ongi geworden en nu zijn we dus vol goede moed weer bezig. Hoe is de miskraam bij jou gegaan?
Ik wens dat het voor jou ook snel zal lukken en wie weet zijn we straks allebei weer zwanger!!

Ik zal voor je duimen en bidden
Liefs Danielle

Hee meiden!
Wat een warme reacties! Ik zag er eerst weer een beetje tegenop om hier te gaan schrijven, jullie zitten natuurlijk helemaal niet te wachten op verhalen waarbij het niet goed ging.. Ik heb me duidelijk vergist! Dank jullie wel!

Ik moet donderdagochtend naar de gyn om te kijken of alles schoon is.. Ik ga er wel vanuit hoor.. Verlies geen bloed meer ofzo dus.. Hoop dat het schoon is en dat ik snel weer ongi wordt!

Danielle, je wilde weten hoe mn miskraam was: 18 april zou ik mijn 8 weken echo hebben, toen ik s morgens wakker werd had ik wat bruin slijm.. Daar schrok ik erg van. Maar ik had ook gelezen dat dat wel vaker voor kwam dus ging ik vol goede moed naar de gyn. Toen bleek het niet goed te zijn.. Twee dagen later, vrijdags  begon het heel licht met bloedverlies, maar  een dag later  volop! En inderdaad ik had ook zoooooo'n last van mn rug, niet normaal! Kon amper lopen van de pijn, ook van de krampen.. Dinsdag had ik het idee dat "het"er echt uit was gekomen, het leek voor mij echt de foetus, misschien was dat wel niet zo maar goed, ik heb het bekeken er tegen gepraat (gek he..  maar dat kan me niet schelen..), voor mijn gevoel afscheid genomen en sinds gister, dus bijna twee weken later is het bloedverlies opgehouden.. Dus ik hoop dat alles schoon is, maar we zullen het zien donderdag!

Ben nu wel heel benieuwd wanneer ik weer ongi word! Is jou/.jullie ook verteld dat het dan beter is een maandje te wachten met zwanger worden? Gyn zei dat mn lichaam dan tot rust kan komen... Klinkt op zich logisch... Na ja we wachten maar een maandje (februari was voor ons toch niet zo'n hele handige maand om een kindje te krijgen, hebben dan al 9 verjaardagen..) en ik ga er niet vanuit dat het nu meteen weer raak zal zijn.. Weet nu iig wel, dat ik zwnager kan worden!

Bedankt meiden! Voel me hier weer helemaal welkom!
Liefs Anne!

Dion, succes met je echo morgen trouwens!! Laat je ff weten hoe het gegaan is!!

Liefs Anne!

He Anne en meiden!

Ik ga heeeel erg voor jullie duimen dat we maar snel zwanger mogen worden!

Mn vk heeft aangeraden 2 x ongi afwachten en mn gyn zei, nou het is aan jullie, het is niet "gevaarlijk" om meteen weer zwanger te worden dus wat jullie willen!!!

Ik wil best eigenlijk wel ongi worden....weet ik dat alles oke is!

Meiden heel veel sterkte en ik hou jullie allemaal in gedachten

xxxxxx maan

Terug
Bovenaan