ben weer terug..

Jeetje, wat een naar bericht. Na al die blijdschap is dit vast heel heftig. Sterkte, en wie weet ben je al weer snel zwanger, nu je weer aan de klus mag!
Wenser

vervelen voor je zeg! Ik hoop dat het snel raak is deze keer. Ik had het inlogprobleem ook een week of 2. Heel vervelend. Achteraan gemaild, maar ook geen reactie. Gelukkig is het nu weer over.

hey lieve meiden

Bedankt voor jullie lieve reactie's ...

We hebben een hoop leuke dingen op de planning en richting ons eerst daar lekker op en we zien het wel wanneer het raak is ...

@angel5mei : das ook balen indd ...gewoon om de dag indd gaan klussen en indd het los laten gaan het is echt super moeilijk om er niet mee bezig te zijn maar denk dat het voor je lichaam wel het beste is ( ook mijn ervaring ) .Suc6 in de volgende ronde !!

@Bosbesje : okay spannend ja , had jij zelf al wel onderzoeken gehad of eerst gestart met je vriend zijn zaad ?

Ik kon vandaag in 1 x inloggen Geweldig !!
Blij om weer terug te zijn :D ...

Liefsss

Hee meid, wat jammer maar zo goed van je dat je er zo positief instaat. Hopelijk snel een zwangerschap voor je die gewoon top gaat!

Ikzelf heb lang op het wachtbankje gezeten en tegen mijn verwachting in toch ongesteld... Was een domper, het leek allemaal perfect! Nu dus net in ronde vier, we gaan erdoor. Nu op vakantie en deze ronde geen zhuisbezoekjes, wie weet helpt dat??? ;-)

Liefs

hey meid ,

Dan zitten we in dezelfde ronde ;)
Hopelijk mogen wij deze ronde het uit gaan gillen ;)
Heerlijk genieten op je vakantie en indd je ziet het wel of het raak is of niet . Meestal hoor je wel verhalen dat na de vakantie het raak is ..

Na mijn idee heb ik vandaag mijn ei , voelde een raar prikje in mijn buik ..nog niet eerder gevoeld ...dus wij blijven lekker door klussen ..We klussen wanneer wij er zin in hebben en niet meer wanneer het moet ...

Wens je een hele fijne vakantie !!

Liefss

Terug
Bovenaan