ben weer thuis

heej dames

ben weer thuis na een dag/nachtje ziekenhuis
het begon telkens met vet harde buiken en veel pijn,ik naar de huisartsenpost maar werd weer net zo hard na huis gestuurd een uur later werd ik terug gebeld door een assistent arts gyn dat hij me toch even wilde zien en de assistent had me niet zo weg mogen sturen vond hij....
naar wat onderzoekjes vond hij toch dat ik maar een nachtje moest blijven ter opservatie om te kijken of het weg ging en waar het aan kon liggen
pfff ik wilde helemaal niet maar goed verging ook van de pijn en volgens hem voelde mn baarmoeder aan alsof het zich al aant klaar maken was voor de bevalling wat dus helemaal nog niet goed was..
nou ik daar dus gebleven zonder mn prinsesje en mn mannetje pff wat heb ik een hekel aan het ziekenhuis....
ik ben daar dus gebleven maar niet echt veel wijzer geworden kreeg alleen mee dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig aan moet doen en niet meer zoveel mag wandelen/lopen want anders kan het zijn dat de baby veel te vroeg komt
a.s vrijdag moeten we om 8.50 bij de gyn zijn en gaan ze kijken of ze de bevallings datum gaan vervroegen want ben nu dinsdag 28 weken maar de beeb heeft al een grote van 30 weken ruim maarja voor de rest weet ik nog weinig

vond het zooo klote dat ik niet na de meeting kon:( heb me er zo lang op verheugd maarja hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad en dat er snel een nieuwe dag mag volgen

liefs mama van caithlyn

heey skat..ja we hebben je gemist vandaag..maar ja ..ik hoorde het gisteren van emiel.ja ,hij had netjes gedaan wat je vroeg.iIk hoop dat het een beetje beter met je gaat.ik probeerde je vanmiddag nog ff te bellen.We waren met zn allen best wel een beetje nieuwsgierig.Ik kan je 1 ding zeggen het was super gezellig.Ik denk dat WIJ..de mama s van het voorjaarsforum 2008 een hele leuke groep hebben.En patries..er komt vast snel nog een meeting en dan gaan jij en Caithlyn wel mee.
dikkekarin

heey meis

ik heb je vanmiddag 2x gebeld maar je drukte hem weg
dus denk die belt wel weer maar nee hoor hahah

hoop dat alles inmiddels weer een beetje beter gaat,

je kuntde volgende keer mee hoor hahah
dan met 2 kiddies hahah

liefs manuela

Hoi Patricia,

Wat een naar bericht dat je nu  rustig aan moet doen, volgens mij ben je wel een druk bijtje, dat zal dus wel even lastig zijn.
Karin reed met Nicky gisteren met ons mee en toen ik hoorde dat je in het ziekenhuis lag dacht ik meteen: als die kleine man nog maar niet komt!)

Gelukkig hoefde je niet in het ziekenhuis te blijven na die ene rotnacht, dan kun je lekker thuis zijn bij Caithlyn en je man.

We misten je gisteren wel, ik keek er wel naar juit om je te ontmoeten.
Volgende keer met 2 kids?

Doe rustig aan en sterkte.

Liefs Monica en Isabelle

Hey Patricia,

Wat een vervelend nieuws. Gelukkig was het maar voor 1 nacht, maar toch.
Lijkt me lastig voor je om het rustig aan te doen. Zeker met nog een ukkie over de vloer. Sterkte ermee.

Liefs Trudi

Hoi Patricia,
Ik dacht deze week wel dat er wat was, je reageerde niet op mijn mailtje e.d.
Maar dit was wel heftig hoor...Ik haat ziekenhuizen ook zo, vreselijk om er te moeten blijven overnachten...Maar als het goed is voor kindje...wel heftig dat je lichaam nu al aangeeft zich klaar te maken voor de bevalling...
Nou, doe rustig aan, en laat horen hoe het verder gaat...

De forumdag gister was erg leuk, zeker voor herhaling vatbaar.
Komt vast een moment dat jij erbij kan zijn!
Groetjes Roos.  

hoihoi,

dat was wel even schrikken, maar gelukkig gaat het weer iets beter, hopelijk kan je je zwangerschap wel gewoon afmaken zonder verdere grote complicaties
je hebt wel een gezellig dagje gemist maar er komt zeker nog een date en dan ben je er gewoon bij
sterkte verder

groetjes linda

Hey meis,

vervelend voor je.
Maar gelukkig ligt de kleine wel voor op de groei, want dat betekend dat hij het prima heeft! Maar nu al beslissen of je het gaat halen en wanneer je het gaat halen?? Mijn gyn zegt, dat je pas vanaf 30 weken echt de groei kan beoordelen en dus dan na 2 meetingen echt kan zeggen of het kindje goed groeit. Of begrijp ik jouw niet goed.
En groei alleen is toch niet een reden om het kindje eerder te halen??
Vooral omdat ze het nooit helemaal goed kunnen meten.
Nou ik hoop dat je harden buiken snel beter gaan en dat je jezelf snel beter voelt! En dat het kleintje lekker 40 weken kan blijven zitten.

Groetjes

Terug
Bovenaan