quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-05-2009 08:28:06&apos
);
Hey meis,
vervelend voor je.
Maar gelukkig ligt de kleine wel voor op de groei, want dat betekend dat hij het prima heeft! Maar nu al beslissen of je het gaat halen en wanneer je het gaat halen?? Mijn gyn zegt, dat je pas vanaf 30 weken echt de groei kan beoordelen en dus dan na 2 meetingen echt kan zeggen of het kindje goed groeit. Of begrijp ik jouw niet goed.
En groei alleen is toch niet een reden om het kindje eerder te halen??
Vooral omdat ze het nooit helemaal goed kunnen meten.
Nou ik hoop dat je harden buiken snel beter gaan en dat je jezelf snel beter voelt! En dat het kleintje lekker 40 weken kan blijven zitten.
Groetjes
@iedereen
bedankt voor jullie lieve reacties
@suno
het was zowieso al zeker dat de kleine rond 38weken werd gehaald of opgewekt ivm dat caithlyn ook heel groot was en tot een spoedkeizersnee leidde
ik zou nooit meer een 40weken zwangerschap hebben..
en ja hoe het nu verder gaat weet ik natuurlijk niet helaas.
dat horen we vrijdag maar volgens mij krijg ik met 33 weken weer een echo
pff ik vind het ook lastig allemaal
liefs
Hey meis,
vervelend voor je.
Maar gelukkig ligt de kleine wel voor op de groei, want dat betekend dat hij het prima heeft! Maar nu al beslissen of je het gaat halen en wanneer je het gaat halen?? Mijn gyn zegt, dat je pas vanaf 30 weken echt de groei kan beoordelen en dus dan na 2 meetingen echt kan zeggen of het kindje goed groeit. Of begrijp ik jouw niet goed.
En groei alleen is toch niet een reden om het kindje eerder te halen??
Vooral omdat ze het nooit helemaal goed kunnen meten.
Nou ik hoop dat je harden buiken snel beter gaan en dat je jezelf snel beter voelt! En dat het kleintje lekker 40 weken kan blijven zitten.
Groetjes
@iedereen
bedankt voor jullie lieve reacties
@suno
het was zowieso al zeker dat de kleine rond 38weken werd gehaald of opgewekt ivm dat caithlyn ook heel groot was en tot een spoedkeizersnee leidde
ik zou nooit meer een 40weken zwangerschap hebben..
en ja hoe het nu verder gaat weet ik natuurlijk niet helaas.
dat horen we vrijdag maar volgens mij krijg ik met 33 weken weer een echo
pff ik vind het ook lastig allemaal
liefs