ben weer thuis

quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-05-2009 08:28:06'));

Hey meis,

vervelend voor je.
Maar gelukkig ligt de kleine wel voor op de groei, want dat betekend dat hij het prima heeft! Maar nu al beslissen of je het gaat halen en wanneer je het gaat halen?? Mijn gyn zegt, dat je pas vanaf 30 weken echt de groei kan beoordelen en dus dan na 2 meetingen echt kan zeggen of het kindje goed groeit. Of begrijp ik jouw niet goed.
En groei alleen is toch niet een reden om het kindje eerder te halen??
Vooral omdat ze het nooit helemaal goed kunnen meten.
Nou ik hoop dat je harden buiken snel beter gaan en dat je jezelf snel beter voelt! En dat het kleintje lekker 40 weken kan blijven zitten.

Groetjes

@iedereen
bedankt voor jullie lieve reacties

@suno

het was zowieso al zeker dat de kleine rond 38weken werd gehaald of opgewekt ivm dat caithlyn ook heel groot was en tot een spoedkeizersnee leidde
ik zou nooit meer een 40weken zwangerschap hebben..
en ja hoe het nu verder gaat weet ik natuurlijk niet helaas.
dat horen we vrijdag maar volgens mij krijg ik met 33 weken weer een echo

pff ik vind het ook lastig allemaal

liefs

Ik begrijp helemaal dat dit best moeilijk is.Gewoon alleen al omdat het allemaal dus anders gaat zoals het eigenlijk zou lopen...
Het feit dat je nu niet weet waar je de komende tijd aan toe bent...
Als ik het goed begrijp word het dus zeker zo rond half juli...
Wel leuk, een echt zomer kindje!Mijn middelste dochtertje -4- is van 20 juli, vond ik eerst minder leuk, er kwam bijna niemand met haar 1e verjaardag, iedereen was op vakantie, maar daarna  vond ik het  juist ideaal.Nu gaan we op haar verjaardag met  ons gezinnetje een dagje weg, Efteling en zo, en  als er visite wil komen, komen die lekker een paar dagen of weken later...Maar zij heeft in ieder geval een leuke dag op haar verjaardag...

Nou meis, hou je ons op de hoogte???
O ja, en  was nog benieuwd of je uit de kleuren was voor de babykamer, misschien ga je nu wat meer vaart zetten achter 't kamertje....het gemoedelijke van die 40 weken is er vast een beetje vanaf...

Ik ga stoppen, moet snel naar school racen, kids ophalen.

Groetjes Roos.

Hoi Patricia,

Jeetje zeg wat vervelend dat het zo gelopen is.... Wel fijn dat je alsnog terug gebeld werd. Je werd niet als een nummer behandeld.... Ja snap dat je je kids miste maar ze waren vast in goeie handen!
Ik kan dus ook echt niet slapen in een ziekenhuis, krijg dan echt heimwee terwijl ik daar verder nooit last van heb, als ik maar een bekende bij me heb en ja dat kan helaas niet in het ziekenhuis...
Fijn dat het niks ernstigs is maar doe zeker rustig aan (lastig met 2 kids, niet dan?)
Doe je best om rustig aan te doen dan! Succes en ik hoop dat je kleine nog 10wkn blijft zitten !!!

Heel jammer dat je inderdaad niet bij de wandeling aanwezig kon zijn Hoop dat je de volgende keer wel mee kunt gaan!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan