ben zo bang dat ik toch weer moet gaan werken!!!

Nou, prima opgelost toch? Wij hebben een paar jaar geleden ook alles goed op een rij moeten zetten omdat het geld er harder uitging, dan erin kwam....Als je goed op de hoogte bent van je financieen brengt dat zoveel rust!

Fijn dat je er op die manier toch nog uit kan komen.
Ik werk 3 dagen, voor de leuke dingen zeg maar. Ik vind het toch wel een fijne combinatie.
Wat voor mij ook al gezegd werd, je bent idd niet altijd overal bij. Kun je anders niet bv zwart in de avonden wat bijrommelen? (schoonmaakwerk ofzo?)
Zo deed mijn vriend het met zijn ex ook. Hoef je niet helemaal overal op te letten.
Succes!!

Je krijgt via de belastingdienst iets van 165 euro per maand als je als getrouwde vrouw van een werkende man niet werkt.
Heb je dit al door gegeven aan de belastingdienst??
Ik werk niet, wij moeten rondkomen van minder als jullie maar onze huur is ook maar 500 euro.
Toch is het bij ons ook elke maand killing.
Ik zelf zit veel op internet enquetes in te vullen en mailt aan te klikken voor geld of vvv bonnen.
Misschien een optie want van die vvv bonnen die ik verdien koop ik weer melkpoeder en luiers bij het kruidvat.
Zo knoop ik de eindjes aan elkaar.

misschien eens kijken op www.nibud.nl voor handige tips?
Mocht je verzekeringen en/of banken willen vergelijken is www.independer.nl ook een goede internetsite, om te kijken of je iets kan besparen.

Ik denk dat het misschien een beetje een cirkel is. Mijn vriend brengt 1700 in de maand binnen en ik 1100 en ook wij hebben soms een maand over... Dus als je er niet teveel op let en je hebt nog geld, hou je vaker een maand over. Inderdaad handig om dan maandelijks vaste uitgaven af te spreken, dat je bijv. 200 per maand aan je baby uit mag geven en dat dan bijhoudt. Ik geef maar een voorbeeld...

Succes

Terug
Bovenaan