Ben zo bang...

Hallo meiden,

Vrijdagavond had ik mijn 1e test gedaan een superlicht streepje, vanochtend dus maar een 2e test gedaan nog steeds een superlicht streepje, ik ben zo bang dat het weer niet goed zit, ik ga straks de vk bellen, wat moet ik nu.............. afwachten ben ik bang. HELP!!!

Bange groetjes Inge

Hoi Inge.

Kan me je angst best voorstellen hoor.
Maar houd vast aan het feit dat er wel een streep staat!!
Elke zwangerschap geeft niet altijd evenveel hormonen.
Goed dat je de vk belt, misschien kan ze je wat gerust stellen.
Hoever ben je nu??

Gr. Corinne.

Hai Corinne,

Vanaf mijn vorige menstruatie zou het 5 weken zijn maar ik heb altijd een langere cyclus, toevallig de vorige keer 29 dagen maar meestal 32 of 33 dagen. Volgens mij heb ik ook nog nooit zo vroeg getest. Ik bel straks wel ff de vk.
Bedankt voor je snelle reactie en idd ik weet ook wel een streep is een streep en had ik hiervoor geen MA gehad dan had ik mij ook never nooit niet druk gemaakt.

Groetjes Inge

hoi Inge

wat ccor ook zegt een streep is een streep en ik ken een mensen,
nou ja vrouwen natuurlijk die pas met 12 weken een dikke streep kregen omdat hun HCG hormoon eerst heel laag bleef
maar ze allebei nu gezonde kinderen. Ik hoop dat dat ook bij jou zal zijn. Het blijft natuurlijk altijd spannend, vooral als je al een mk heb meegemaakt. gister dacht ik ook dat het bij mij weer mis was, steken in mijn buik en wat krampen................. en wat bleek het waren mijn darmen want toen er lucht van onder ontsnapte was het over
Probeer naar je gevoel je luisteren en vraag aan de vk wat je het beste kan doen

Laat je het horen als je wat meer weet

Liefs Danielle

Ha Meiden,

Ik heb de vk gebeld en een minuut of 10 met de assistente gesproken, zij zegt ook je bent gewoon zwanger, over 3 weken heb ik een intake en een week of 2 later een echo, dat duurt echt crisis lang. Ik ga maar gewoon genieten, heb de vrouw van Moeders voor Moeders gebeld en volgende week ga ik weer meedoen. Kan ik in ieder geval vast anderen helpen. Ik ga goed naar mijn lichaam luisteren en veel met jullie schrijven op de site. Allemaal veel sterkte en Corinne als je gaat testen laat het ff weten.

Groetjes Inge

Hoi Inge

Probeer er inderdaad zeker van te genieten! Ik heb er spijt van dat ik dat bij mijn tweede zwangerschap niet heb gedaan, nu nog meer omdat het ook een mk werd.

Gefeliciteerd!

Groetjes Shanaz

Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook, een heel vaak streepje, maar was dus wel zwanger. Net te vroeg getest. Een weekje later bij de huisarts was het een dikke vette streep!!

Gefeliciteerd!

Groetjes Norah.

Terug
Bovenaan