Ben zo bang...

Ha Meiden,

Hier alles nog steeds goed, tenminste dat denk ik, want o wee als ik ff niets voel dan gelijk grote onzekerheid, de MA werkt meer door dan dat ik vantevoren had kunnen bedenken.
Maandag komt de vrouw van Moeders voor Moeders en heb ik weer ff een testmomentje. De 28e moet ik naar de vk en ongeveer 2 weken later krijg ik een echo, o o o wat duurt dat nog lang. Mijn oudste gaat maandag weer naar school, vind ik wel ongezellie maar het houdt mij ook lekker bezig en ik werk in het onderwijs dus vanaf donderdag werk ik weer elke donderdag en vrijdag dus ik hoop maar dat de weken voorbij vliegen. Ik wens jullie natuurlijk ook allemaal heel veel sterkte en hoop natuurlijk voor allemaal op gezonde zwangerschappen.

Liefs Inge

Hoi Inge,
Ik kan me je angst heel goed voorstellen hoor!! Wat is het dan toch allemaal spannend. Maar gefeliciteerd met je zwangerschap hoor! En als je dan op de echo het hartje ziet kloppen, ben je weer even gerustgesteld en kan je wat meer gaan genieten. Succes! En je oudste voor het eerst naar school, dat lijkt me ook best spannend!
Groetjes Tara

Hai Tara,

Nee mijn oudste zit al bijna een jaar op school, as. maandag beginnen hier de scholen weer na 6 weken vakantie. En idd een hartje op de echo is geweldig, dat heb ik gelukkig al 2x mee mogen maken en dat zijn hele mooie kids geworden.
Alleen bij de laatste echo bleek helaas een MA, en leefde al bijna 5 weken niet meer. Ik kom er door heen en wij steunen hier elkaar door dik en dun en dat is Super.

Groetjes Inge

Inge,
gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wel jammer dat je nog zo lang moet wachten op een echo. Ben blij dat ik bij een volgende zwangerschap met 6 weken al een inwendige echo zal krijgen om te kijken of alles goed is. Dat doen ze hier automatisch als je een mk gehad hebt.

Hoop dat je toch een beetje kunt gaan genieten en dat je een mooi hartje gaat zien op de echo!

liefs,
Dion

Ha meiden,

Het duurt voor mij nog erg lang voor ik een echo krijg, ik ga morgen toch maar es bellen met de vk, kijken wat ik voor elkaar kan krijgen. Want nu voel ik me weer wat minder zwanger dan vorige week, of beeld ik me het toch in. Het gekke is dat ik mijn eerste twee zwangerschappen niet meer zo goed kan herinneren, die zijn overigens goed gegaan maar zal ik in het begin toch ook zeker dagen gehad hebben dat ik niks voelde. En gelukkig ben ik nog nooit misselijk geweest tijdens mijn zwangerschappen al zou het mij nu misschien wel goed uitkomen, tenminste iets meer zekerheid.   Maar ja een eerste echo over een week of 4 dat trek ik echt niet.

Groetjes Inge

Terug
Bovenaan