Ben zo blij... (ook voor en na foto)

Pffff ben alweer een tijd bezig, maar het resultaat mag er al zijn vind ik.
Ik heb een doel, een streven... ik MOET eind mei in m'n bikini weer op het strand kunnen. (zonder dat mensen foto's gaan maken van "aangespoelde potvis" enzo of dramatisch wegkijken).
Ik WIL "slank" naar Aruba !!!!
Maar goed, ik heb nog drie maandjes nu. En in twee maandjes ben ik nu zo'n 8 kilo kwijtgeraakt. Nee, niet met Sonja, weet hoe je eet, herbalife of andere methodes. Eigen wil, eigen manier. Veel (maar dan ook ècht véél) water drinken, 2x per week sporten, 3x per dag een maaltijd en alle (ALLE) slikkerijen, snaaierijen en lekkere dingen laten staan. Geen koekjes, snoepjes, chips, hapjes, chocola meer voor mij.
Voor:

Na:

Ik wil er nog 6 kilo af hebben, dan ben ik (ongeveer) weer net zo als voor mijn zwangerschap.
Nou, dit was even een trotse uitlating van mij  hihi
Groetjes happyM.

WAUW!!!!!!
Super man!!!!
Echt goed van je! Ik ben nu ook 8 kilo kwijt en wil er nog 10, dan ben ik helemaal tevreden! Maar zo goed kun je het bij mij nog niet zien! Geweldig, je hebt wel een goede motivatie nodig om het helemaal zelf te doen! GA ZO DOOR!

Liefs Maaike

Hoi Dames.

Mijn zoontje is in aug 2006 geboren en kerst 2007 was ik 12 kilo kwijt op 2 kilo na al het gewicht kwijt van de zwangerschap. Ik kan niet meer verder voolopig omdat ik opnieuw zwanger ben dus over een jaar ga ik weer verder. Waren jullie veel aangekomen tijdens de zwangerschap. Ik bijna 25 kilo. Erg he.

Groeten marijke

Hoi Marijke, ik ook 25 kilo. 10 kilo viel ik af met de bevalling en het half jaar daarna. Die andere 15 (+nog 4 extra kilos) ben ik met Sonja kwijt geraakt.

MArieke: WAUW!! Wat zie jij er goed uit zeg! Niet dat je er niet goed uitzag, maar wat een verschil! Super trots op je!!! Die bikini zou ik me niet zorgen over maken hoor. Als ik er zo uitzag zou ik allang in m'n bikini zitten! (weer of geen weer!)

Liefs Nelleke

Aan het eind van mijn zwangerschap woog ik 28 kilo meer als voor de zwangerschap. Na de bevalling was daar zo'n 12 kilo vanaf. In het jaar daarop volgend ben ik ongeveer maar 3 kilo kwijtgeraakt. En nu dus nog 8 erbij af.
Nog 6 te gaan.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje Marieke, wat zie je er goed uit zeg! En wat knap dat je dat op wilskracht voor elkaar krijgt, echt goed!

Het vooruitzicht is dan ook wel heel erg lekker: in mei in bikini op een tropisch strand liggen............ mmmmm!

Succes met de volgende 6, maar dat komt vast goed

Susan

Terug
Bovenaan