Ben zo blij... (ook voor en na foto)

Wauw, wat supergoed! Je ziet er geweldig uit!! You go girl...

Ik was 17 kilo aangekomen, waarvan echt kílo's vocht, want na een week of 2 à 3 was ik al 13 kilo kwijt. Ik zag mijn enkels, benen en handen slinken...
De overige 4 kilo plús nog eens 7 kilo ben ik daarna in ongeveer 10 maanden kwijt geraakt door gezond te eten en niet te snaaien, maar toen moest ik weer zonodig zwanger worden...
Ik ben deze zwangerschap tot nu toe denk ik ongeveer 10 kilo aangekomen (ben nu 33,5 wk zwanger).

Groetjes,
Myrna mv Isis en 33,5 wk zwanger van haar zusje!

Hè, bedankt voor jullie leuke reacties. Dat motiveert ECHT om door te gaan. Er zijn steeds meer mensen die zeggen dat ze kunnen zien dat ik wat kwijt ben. Leuk is dat.
TNX
Groetjes happyM.

WAUW!!
ziet er super uit hoor! Knap hoor, ik kan het zelf ook echt niet opbrengen op het moment... Ik was 20 kilo aangekomen en er moeten er nog 5 af, ook op de 'bekende'zwangerschapsprobleemplaatsen zeg maar! (Buik en vooral die zadeltassen!!En ik rij niet eens paard haha!)
Ik merk dat ik heel snel een excuus voor mezelf verzin, zo van: ach, we willen toch nog een tweede en ach, ik ben nog niet zolang geleden bevallen...maar mijn zusje heeft een dochtertje die een half jaar jonger is dan Puck en zij heeft weer een super figuurtje!! (Dus die smoes werkt ook niet meer). Ach, laten we gewoon trotse mama's zijn!

Liefs, Marcia mv Puck

hey meis....

doe je goed hoor....

vanaf vlgd week ga ik er ook weer tegen aan......weer gezellie samen sporten eindelijk na bijna 2 maanden.....

dikke knuff je dinnetje

Terug
Bovenaan