Ben zo verdrietig en bang!!!

Hallo Dames,

Ik moet het even van mijn af schrijven ik zit te huilen terwijl ik aan het typen ben. Na een moeilijke periode van 2x curretage van een spontane zwangerschap van een drieling vorig jaar, hebben we weer besloten om te proberen om zwanger te worden, en daar stond ik ook volledig achter.Nu is het zo dat ik vrijdag 5 febr Ongi moet worden, maar ik weet nu al dat ik zwanger ben het is weer zo heftig en dan weer zo vroeg terwijl ik nog niet eens over tijd ben, ik ben heel misselijk ik kan luier van mijn dochter niet verschonen kom ik helemaal aan het krokhalsen ik slaap s`nachts weinig tot niks, ik ben zo bang dat het weer een meerling is, zo ging het de vorige keer ook en toen was het dus een drieling, ik heb zo`n angst.Als ik voor over gebukt sta begin ik al weer misselijk te worden.
Ik wou er weer helemaal voor gaan en nu heb ik ontzettend schuldgevoel, ik kan niet meer helder denken.
Ik zit er even helemaal doorheen.Nu is onze dochter ook nog ziek daar zitten we de hele nacht mee op zij heeft de hele week al buikgriep en nu hoest ze veel en gisteravond en vannacht heeft ze weer pseudekroep aanvallen gehad.
Ik weet het echt niet meer.Sorry hoor voor het lange verhaal , we hebben gezegd we vertellen niemand dat we er mee bezig zijn en als het zo is wachten we eerst een echo af.Maar ik moest het even kwijt dus dacht ik ik schrijf het hier wel neer.

Groetjes Willy

Hoi Willy,

wat een heftig verhaal zeg. Ik kan me voorstellen dat je je bang en onzeker voelt. Ik wist ook al een week voordat ik überhaupt ongesteld moest worden, dat ik zwanger was. De kans voor jou nu op weer een drieling lijkt me gering, maar ik kan me jouw angst wel goed voorstellen.
Probeer de komende week wat afleiding te zoeken en zodra je een positieve test in je handen hebt, zou ik een vk / gyn bellen, zij kunnen je vat tips geven en extra in de gaten houden.
Beterschap met je dochter, hopelijk knapt zij snel weer op.

Groetjes Danielle

Ik begrijp je helemaal. Als je zulke ervaringen al achter de rug heb wil je niet optimistisch zijn .
De tijd zal het uitwijzen meid hoe moeilijk het ook is het is gewoon dubbel . Ik hoop voor je dat nou alles goed gaat en dat je kleine ook snel beter word.
Ik ga heel hard voor je duimen .

Dikke knuf lisette

ik wil je toch feliciteren met je zwangerschap.
snap best je angsten, zou ik ook hebben.
(ik heb natuurlijk 2 keer met de angst geleefd ivm bbz)

misschien een klein lichtpuntje,
ik wist ook al 2 weken voordat ik de test kon doen dat ik zwanger was, en was ook zo beroerd als een hond. (misselijk, overgeven, duizeligheid, flauwvallen, pijn in borsten, noem t maar op)
en ik ben toch echt maar zwanger van 1 kindje.
hopelijk ben jij ook zwanger van (maar) 1 kindje, en kan je snel gaan genieten van je zwangerschap.
vraag zodra je de test in je handen hebt, gelijk een echo aan (kan met 6 weken al)
des te eerder weet je hoe en wat.

heel veel sterkte, en probeer toch een klein beetje te genieten van t wezentje in je buik!

liefs, do

Hoi meid,
Kan me voorstellen dat je angst heb voor een drieling, daar had je het de vorige keer ook moeilijk mee, heel begrijpelijk.
Maar zoals do zegt, je kan ook zoveel klachten hebben bij 1, al legt dat voor jou misschien een band met de laatste keer, maar dat wil echt niks zeggen.
Een drieling komt echt niet vaak voor en de kans dat je het 2x gebeurd???
En het op het forum schrijven hoef je je echt niet schuldig over te voelen, denk ook niet dat je man dat bedoelt heeft.
Je bent zwanger en dat is een mooi iets maar kan ook moeilijk of zwaar zijn en dan mag dat best gezegd worden, niks om je rot over te voelen,!
Hoop dat het je opgelucht heeft en probeer niet te veel vooruit te lopen, wat is kun je niet veranderen, cliche...
Toch alvast gefeliciteerd, want een wonder is het altijd!

Liefs MJ

Vervelend dat je je zo rot voelt, maar wel goed te begrijpen. Misschien kan je al een test doen? En als je dan een positieve test hebt gelijk een afspraak maken bij de verloskundige of gyn.
En er is natuurlijk een goede kans dat het deze keer wel goed gaat.

Terug
Bovenaan