Ben zo verdrietig en bang!!!

Hoi hoi,

Tjee meis, wat is het weer een zware tijd he?
Ook ik vind niet dat je je schuldig hoeft te voelen. Het was bij je vorige zwangerschap gewoon zwaar en ik snap je angst ook heel goed.
Wat Do ook aangeeft, dat je je nu net zo voelt als toendertijd bij de zwangerschap van de drieling, hoeft nog niet te betekenen dat je weer zwanger bent van een drieling.
Ik hoop voor je dat je snel antwoord krijgt op je vragen en stort hier maar lekker je hart uit hoor meis.

Liefs en knuffel van Irene

Hallo,

Ik lees altijd met jullie mee ik heb zelf een zoontje die in feb 2 jaar wordt. Ik las je reactie bij Reneke of je eerder kan testen. Dat kan met de vroege zwangerschapstesten van prediktor en clear blue. Daar kan je al vier dagen voor je menstruatie testen. Ik weet dat ze die bij de Etos verkopen daar heb ik ze gekocht afgelopen week. (ik had een positieve test twee dgn voor mn menstruatie).
Ik hoop dat je hier wat aan heb. Sterkte.

Chantal

Hoi Willy, hoe is het nu met jullie, met jou???
En is je dochter al wat opgeknapt?
Natuurlijk ben je van streek, zeker als je traumatische ervaringen hebt. Ik hoop dat je snel meer weet en kunt genieten.

Hoi Willy,

Ik snap je angst ( 2X een mk) toch probeer ik bij ieder zwangerschap te denken, dat ieder kindje anders is en dus ook iedere zwangerschap. Maar ik weet ook dat dit makkelijker gezegd is dan gedacht.

Ik hoop voor jou dat je dochter weer wat is opgeknapt, waardoor jij ook weer wat tot rust komt! Praat er samen over en zodra je een positieve test in handen hebt zou ik de vk/gyn bellen. Die van mij is heel begrip vol.

Mijn duimen draaien voor jou!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan