Ben zooo benieuwd....

Hey meiden,

Helaas vannacht weer slecht geslapen en het moment dat ik op sta ben ik weer kots misselijk maar goed....Hopelijk gaat het gauw over!

Ben zooo benieuwd naar de eerste echo! Begin 'm nu al redelijk te knijpen, hoop zo dat alles goed is. Ben ook erg benieuwd wat we wel en wat we niet kunnen zien.....Nog 6 dagen en dan weten we meer! Hebben jullie dat ook, nu de eerste echo's voor de meeste dichterbij komen?

Omdat wij de eerste en waarschijnlijk ook de 2de echo op het ziekenhuis hebben, hebben wij nog geen verloskundige ingeschakeld....We wachten even totdat de arts groen licht geeft. Ook begreep ik dat we al heel snel kraamzorg moeten regelen maar dat hebben we (ook) nog niet gedaan. Jullie wel? Kan eigenlijk niets in onze regio vinden wat mij aan spreekt (regio Den Haag)

Nou meiden, een fijne dag!

Liefs Lynn.

Nee, kraamzorg ga ik pas regelen als ik weeën goede echo heb gehad, anders moet je (als het moet goed is) die ook nog afbellen. Daar zit je dan echt niet op te wachten!

Ook ik ben heel benieuwd, maar ik heb voorlopig nog geen echo, verwacht die pas ergens rond 22 mei...... Dus dat duurt nog een eeuwigheid!

@Mama van Evi: begrijp je eerste regels eigenlijk niet...."als je weeën goede echo?" "als het moet goed is?"

Bedoel je afwachten tot de termijn echo, bij 12 wkn?
Ogh jeetje, rond 22 Mei pas? Kan me voorstellen dat dat nog een eeuwigheid duurt, ja....

Haha, schrijf fout.... Dat heb je als je met je telefoon schrijft en het niet goed checkt....

Ik bedoel, dat ik eerst wacht op een goede echo... Dus dat het hartje klopt etc. (bij de november mama's was er iemand waar de echo niet goed was.... Zo erg!!!) Nou dan zit je echt niet te wachten dat je de kraamzorg ook nog moet afbellen! Toch, dan ben je er helemaal kapot van.

Ja vorige keer kreeg ik pas de echo met 11,5 week. Dus deze x ga ik niet hopen dat het eerder komt, dan duurt het zoooooo lang! :) 2 mei intake, dus dan zullen we wel meer horen!

Vervelend dat je zo mega misselijk bent. Ik heb nog nergens last van.... Vorige week wel misselijk, maar deze week niet... Ben er blij om. Vannacht ook vanaf 3 uur wakker..... (dochterlief begon te huilen, die sliep zo weer, maar ik kon niet meer slapen!) En dan val je vlak voordat de wekker gaat in slaap! Gebroken ben je dan, zucht!

Hey!

Ja, dat dacht ik maar begreep het niet helemaal! Ik wacht ook nog even hoor met alles inschakelen want je zit er indd niet op te wachten om alles weer af te bellen als er iets niet goed mocht zijn. Je weet het niet hé? Ik heb het indd ook gelezen bij de Nov mama's....echt vreselijk! Daarom vind ik het nu ook zoooo spannend!

Balen hé, dat wakker liggen en zeker als je net voor de wekker weer in slaap valt, dan ben je helemaal brak! Heb je vandaag wel een beetje een rustige dag? Misschien een beetje bij tanken....Hoe oud is je dochter?

Ben benieuwd wanneer je dan je eerste echo hebt, misschien wel gelijk na je intake....wie weet....

Mijn dochter is 14 maanden. Nu heb ik even vrij, vanmiddag werken... Maar goed zal het wel overleven.

Inderdaad super spannend. De 20wk vond ik de vorige keer echt heel spannend!!!

Ik denk het niet hoor, na de intake... Want de verloskundige die ik dan heb maakt nooit de echo's! Haha, dat is handig als je al één kindje hebt en bij dezelfde vkpraktijk zit. Daarnaast stond er nog steeds op de site dat ze rond de 12 wk de eerste echo doen.

Eerder zou een leuke verrassing zijn, maar ik reken er niet op;-)

Ach, het komt vast goed met ons allemaal... Slapen, misselijkheid etc. straks komen de 'wittebroodsweken' van de zwangerschap, dan voel je je herboren!

Hé Lynn,

Vervelend zeg, dat je weer zo'n brakke nacht hebt gehad! Maar gelukkig kun je ook uitzien (als is het wel in spanning) naar jullie eerste echo!

Ik weet pas sinds gister dat ik met 8 weken een echo krijg, dat is nog ruim 3,5 week. Daarom probeer ik het voor mezelf wat uit mn gedachten te zetten. Ookal is het een vroege echo, 't is nog wel een tijd weg... Ik ben druk zat in de tussentijd, dus hoef me niet te vervelen!

Sterkte met de misselijkheid en je moeheid en hopelijk kun je vandaag nog weer wat relaxen!

Het lynn,

Probeer zo veel mogelijk te rusten. Als die misselijkheid maar niet over gaat op spugen.

Zelf was ik bij mn vorige zwangerschap bij kraamzorg Wereld wonder. Dat is heel goed gegaan ze hebben ook het kraamhotel in het MCH westeinde

Terug
Bovenaan