Ben zooo benieuwd....

@Emilie-Ann: tsja....dat duurt nog even indd maar voor je het weet, is het zover en zo te lezen heb je het druk zat dus dat is ook fijn!

@Komal: Dank voor de tip, alleen ik wil persé niet in het Westeinde bevallen. Wij 'lopen' bij Antoniushove en Westeinde (IUI daar gehad) en ik heb er helemaal geen fijne ervaringen mee. Onze eerste/tweede echo is wel in Antoniushove (vind ik wel fijn) maar daar kan je niet bevallen. Het liefst ga ik naar het Bronovo Den Haag.

Ga je nu weer bij dezelfde kraamzorg?

Thanks meiden!

heb 2 mei de eerste echo dan ben ik 10 weken duurt me veelste lang!! maarja het is niet anders kraamzorg wacht ik idd nog even mee

ik ben ook flink beroerd smorgens vanmorgen weer boven de pot gehangen niks aan!!

spannend hoor lynn xxxx

Heey lynn

Ik heb ook nog niks geregeld wat betreft kraamzorg.
Mijn nichtje loopt precies 12 weken op mij voor en die vertelde mij dat ze bij de 2e keer dat ze bij vk kwam er werd geZegt dat ze kraamzorg kon gaan regelen.
Nu wonen wij in het hoge noorden dus zal hier waarschijnlijk rustiger zijn als bij jou en denk dat we daarom ook niet heel vroeg hoeven te regelen. Ik heb voor mijzelf besloten dat ik na de termijnecho kraamzorg ga regelen. Vind ik toch een fijner idee, dan al heel vroeg.

Liefs

Ik heb ook niks geregeld voor kraamzorg. De vorige keer is mij door de vk geadviseerd wanneer we dit konden regelen. (niet te vroeg en uiterlijk 14-16 weken).

liefs

He Lynn,

Ik ben ook erg zenuwachtig voor de echo! Wij hebben hem ma en ben ook echt aan t aftellen!
Hoop zo dat alles goed is!!
Kraamzorg gaan we pas regelen als de echo goed is..
Succes weer met aankomende nacht!

Liefs San

Spannend he meid! Ik nog 4 nachtjes slapen tot de termijnecho slaap ook al zo slecht... wij hebben ook nog geen kraamzorg geregeld hoor dat moet pas uiterlijk voor week 16. Maar dat krijg je ook bij de vk wel te horen hoor. Die helpen je aan alles herinneren wanneer je wat moet regelen. Wel lastig als je niks kunt vinden..
En die misselijkheid word weer minder hoor! Ik was sochtends ook kotsmisselijk maar nu drink ik wat voor ik eruit ga ( mijn lieve mannetje zet dat voor me neer als hij naar zijn werk gaat) en dat drink ik liggend op en dat gaat goed nu. Ik heb alleen nog moeite met het avond eten.

Liefs

Terug
Bovenaan