Ben zoooo geschrokken!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Moet even wat van me af schrijven.
Ben zooo ontzettend geschrokken!!!!!
Yordi ging vanavond in bad. Dit is iets wat Yordi helemaal geweldig vindt.
We zetten z'n badje in de douchecabine, omdat Yordi er een compleet waterballet van maakt. Kan de hele douche na die tijd dweilen.
En zoals elke keer doet mijn man Yordi altijd in bad. Lekker mannen onder elkaar.
Yordi zat al een beste poos in bad te spelen en er was niks aan de hand. Ik was zijn kleertjes aan het opruimen en uitzoeken. Later kwam ik eens even bij me mannetjes kijken. Yordi was aan het rekken om een speeltje te pakken en glijdt zo opeens onderuit in bad!!! Helemaal onder water!!! Nou ik wist niet hoe snel ik hem er weer uit moest halen!!! Yordi huilen en water op hoesten. Bleek zag ik later, was me man deze keer vergeten het anti slip matje in bad te leggen. Met Yordi was alles weer prima en ging meer lekker in bad spelen,maar met mama niet hoor. Ik ben zoooo geschrokken en alle rampsenario ´s gingen door me hoofd. Toen hij onder water kwam, dacht ik meteen,oh god ik ben hem kwijt. Gelukkig is alles goed afgelopen, maar ik ben nog helemaal aan het shaken. Ben eerst even naar beneden gegaan wat drinken en staan huilen. Later weer naar boven gegaan, om Yordi af te drogen en pyama aan te doen. Me man vroeg ook meteen toen ik weer boven kwam, of ik weer een beetje was bij gekomen. Ondanks dat het goed is afgelopen, blijf ik het beeld maar voor m ´n ogen zien. Zit nog trillend dit te schrijven.Bah!!!

Sorry, maar moest dit echt gewoon even kwijt en van me afschrijven.

Liefs marielle

Ja dat is zeker even schrikken zeg.
Denk er maar aan dat er niets is gebeurd!! Je kan er wel aan denken wat er allemaal gebeurd had kunnen zijn, maar dat is niet zo. Gelukkig maar. Maar ik snap wel dat je heel erg geschrokken was.

Liefs

Jeetje, dat is schrikken! Ik zou ook even helemaal de kluts kwijt zijn. Gelukkig heb je snel gehandeld en is het allemaal goed gekomen!

Liefs

ow wat lijkt me dat eng om mee te moeten maken geloof best dat je zo geschrokken bent pff ik zou ook staan trippen haha maar goed het is gebeurd meis en je leert van alle dingen hopelijk ook je mannetje en let hij volgende keer wel op het matje

liefs

Het is bij mijn dochter ook wel eens gebeurt, waar ik naast zat. Weer overeind gevist. Maar het is niet zo erg als het eruit ziet hoor, als je ze gelijk weer overeind vist dan he, tenminste. Bij het babyzwemmen gaan ook de hele kleintjes onderwater zwemmen. Maar je weet ook gelijk weer waarom je echt niet weg kunt lopen bij een badje, het gaat zo snel.

Hey,

Wat vervelend zeg, altijd erg als zowat gebeurd, ik heb 3 jongens dus dit soort grappen gebeuren me regelmatig,  hoop niet dat  1 me nog eens echt een hart verzakking geeft!
maar je moet het wel van je af zetten, kinderen doen zulke rare en soms gevaarlijke dingen, je kunt niet alles voorkomen, maar goed ook waarschijnlijk want ook hier leren ze van!
Denk maar aan jou reactie,, die was toch super! Ben trots op jezelf dat je meteen zo doelgericht handelde!

Gr MJ

heyhey

jeetje, ja geloof best dat je je wild geschrokken bent!

gelukkig was je er bij toen het gebeurde.

maar waar was je man dan op dat moment?

hoop dat je al een beetje bij gekomen bent van de schrik.

blijf er vooral altijd bij (ook met antislip matje kan het gebeuren)

liefs, do

Hoi,

Ik kan me zo goed voorstellen hoe erg je bent geschrokken, Isabelle ging ook een keertje kopje onder in ons grote bad toen ze met mijn vriend in bad zat, mijn hart heeft gewoon 15 minuten in sneltreinvaart geklopt!
En ze heeft daarna nog nooit zo veel met me geknuffeld als daarna, alsof ze  aanvoelde dat ik van slag was.

Ik hoop dat je vannacht wel rustig hebt geslapen.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan