Ben zoooo geschrokken!!!

Hoi meiden,

Bedankt voor de lieve reacties.
Me man was er op dat moment ook gewoon bij en ik ook.
We zagen het gewoon allebij zo opeens gebeuren.
Ik heb het nu rdelijk van me af kunnen zetten en heb ook redelijk geslapen vannacht.
Maar pffff ik ben nog nooit zo geschrokken zeg.
Ik ben ook wel eens met Yordi aan het zwemmen geweest, maar hij is nog nooit onder water geweest, vandaar dat ik ook zo schrok.
Gelukkig ben ik nu alle schrik weer te boven. Maar moest het op dat moment gewoon ff kwijt. Dank jullie wel voor het lezen en de reacties.

Liefs marielle

Hallo marielle

Ik begrijp het een ongelukje zit in een klein hoekje. Ik ben vrijdag ook heel erg geschrokken maar dat had met milton te maken hij klaagde over zijn oren ik zeg kom laat ik ze een beetje schoonmaken want het zat behoorlijk dicht en wat gebeurt er milton gaat schudden met zijn hoofd en het ging opeens heel erg bloeden gelukkig was mijn vriend thuis en we hebben de dokter gebelt ik moest gelijk komen. Het viel gelukkig mee de huisarts vertelde dat het alleen wat huid beschadigd is en dat zijn trommelvlies er nog in zat want dat gebeurt namelijk ook dat de trommelvlies eruit kom nou ik heb mijn lesje wel gehad hij zei dat ik beter een druppel olie erin kan doen of dat ik ze laat uitspuiten bij de huisarts dus ik maak nooit meer zijn oren schoon. Ik stond gewooon te brullen van schrik ja dat heb je eenmaal met kinderen. Ik voel mezelf ook wel schuldig maar ja gebeurt is gebeurt gelukkig is het goed afgelopen.   Ik moet van de week weer terug voor controle ik kan alweer een abonnement nemen in de wacht kamer van de huisarts .
groetjes lisette

Hoi lisette,

Ohhhh das indd ook erg schrikken zeg!!!!!
Jeetje, zou ook echt helemaal onderste boven er van zijn.
Tja merk nu zelf ook dat we nu Yordi hebebn zitten indd ook vaak bij de dokter.
Nou ja liever te vaak dan 1x te weinig. Tis niet zo dat ik voor elk wissewasje heen ga, maar ja Yordi heeft toch ook al de nodige dingen gehad.

Nou afwachten dus hoe de controle verder is.
Ik hoop dat alles goed is en er verder niks meer aan de hand is.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan