Ben zooooo boos!!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik ben zooooo ontzettend boos!! Even een vervolg op mijn berichtje eerder vandaag:

Net naar de huisarts geweest en blijkt nu dus dat ze me op het ziekenhuis (5 Nov) de verkeerde antibiotica hebben gegeven!!! Wat een stumpers! Je mag toch wel verwachten dat als iedereen die zich elke maand scheel betaald aan zorgpremie, dat er op een ziekenhuis capabele mensen staan! GVD!!

Nu vroeg de huisarts ook naar onze kinderwens, dus ik verteld....Wat blijkt, geeft ze me nu antibiotica die ik NIET mag gebruiken als ik zwanger wil worden en als klap op de vuurpijl roept die apotheker ook nog heel hard door die zaak: "even een vraag: Bent u zwanger?"

Ik vrees dus ook dat ronde 15 naar de klote is terwijl ik net in mijn vruchtbare periode zit!! Ik ben echt zo ongelofelijk kwaad en verdrietig!!!

Liefs Lynn.

Ik moet er even bij vertellen dat ik een vervangend huisarts had dus niet onze eigen want die weet uiteraard hoe het zit met onze kinderwens en de doorverwijzing.

ach wat balen meis, stelletje stumpers.
daar geven wij onze centjes dan aan uit.
strekte meis.

liefs

Oh Lynn wat erg!!!
Ik heb je berichtje 3 keer doorgelezen om het goed te lezen wat je schreef! Dit is echt niet normaal!!! Ik vind dit heel erg! Vandaar dus ook dat je maar niet opknapte!!
Ik schreef je toen al dat je binnen 48 uur verandering/verlichting zou moeten merken anders slaat de antibiotica niet aan. Maar je/ik verwacht niet dat een ziekenhuis je de verkeerde voorschrijft!! Je zou bijna denken dat die vrouwelijke arts het expres gedaan heeft! Dat zal wel niet maar toch!

Oh meisje toch, ik hoop van harte dat je nu wel opknapt en miss is je ronde nog niet naar de maan!

Liefs

sjezus meid wat een klote nieuws weer echt wat een stumpers ongeloofelijk!!!!!

hopen dat deze ronde niet naar de klote is, sterkte!!

liefs

jeetje dat meen je niet, ook nog verkeerde antibiotica...poeh het zit echt niet mee he...
Ze mogen in het ziekenhuis wel wat gaan doen aan hun personeel.
En nu een andere ha tja, kan er over mee praten is echt niet leuk. Heb het al paar keer gehad. Maar dat ze dan alsnog antibiotica voorschrijft die je niet mag als je zwanger wilt worden snap ik niet helemaal. Vind beetje raar dat ze dat dan doen, er zijn er ook wel die je wel mag (neem ik aan )
En als klap op de vuurpijl ook nog apotheker die lekker door de zaak heen loopt te schreeuwen? Nou ik kan me heel goed voorstellen dat je boos bent.
Jeetje, wil je in ieder geval stertke wensen, wordt echt tijd dat je beter wordt. Hoop niet dat ronde 15 helemaal naar de maan is voor je.

Dikke knuffel, liefs

Jeetje mina wat een prutsters! Snap heel goed dat je boos bent!
Ik heb het ook bij de apotheek gehad met mijn schimmelinfectie roept dir tr*t keihard: DIT ZIJN VAGINALE CAPSULES! ja kut dat wist ik zelf ook wel (heb ze al vaak gehad) ik wist niet hoe hard ik we moest lopen! en ik werk er ook nog bijna naast in de kapsalon!
Ze mogen wel eens beter nadenken wat ze zeggen en doen!

Sterkte meid! Hoop echt dat je snel weer opknapt!

Liefs

Jeeej wat slechjt! Oh meid ik snap dat je enorm baalt... Moet je deze ronde wel echt overslaan?? :-(

Terug
Bovenaan