Ben zooooo boos!!

Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik kan echt wel janken! Of we deze ronde overslaan? Tja....ik weet niet waar ik goed aan doe.....In de bijsluiter staat echt dat het schadelijk is voor de ongeboren vrucht maar ik ben op dit moment natuurlijk niet zwanger.

Mijn vruchtbare dagen zijn van nu t/m volgende week woensdag en a.s dinsdag is de laatste dag van de kuur dus zou het dan alsnog kwaad kunnen als dan de bevruchting plaats vind en de mogelijke innesteling een week later?

Ik weet het niet! Wat een kutzooi!

@Renate: tja....lekker genant zeg! Mensen zouden eens wat meer moeten opletten en nadenken voordat ze wat zeggen! Ik duim voor je he!

Sjonge sjonge
Ze zijn wel lekker bezig in het ziekenhuis wat domme eikels, En daar krijgen ze nou dik voor betaald en wij maar dik betalen voor de zorgverzekering.
Ik hoop echt dat je nu wel opknapt..

Wat ik weet qua medicijnen zou het pas kwaad kunnen als je 6 week zwanger bent vanaf dan krijg je pas een bloedband met de beebje.
Dus misschien lukt het deze maand nog..
leuk kerst/sint cadeutje.

heel veel sterkte
liefs shasta

Ik sluit me aan bij de mening van shasta1983.

Wij zijn er nu enorm mee bezig om zwanger te worden, maar met ons zijn er ook een heleboel mensen die niet eens weten dat ze zwanger zijn en dan toch medicijnen gebruiken, roken, drinken enz. Pas als ze erachter komen dat ze zwanger zijn, worden er maatregelen genomen.

Als ik jou was zou ik deze ronde toch gewoon benutten.
Veel sterkte meid, het zit je echt niet mee de laatste weken.
Ik denk aan je.

Liefs, Peet

Wat een stomme eikels in dat ziekenhuis en apotheek!!!

Meid, ik zou het gewoon proberen, immers je bent nu nog niet zwanger en elke kans is er een. De innestelling is nu toch nog niet en met 6 weken heb je pas een bloedband geloof ik.

Hier een dikke knuffel voor je!

xx Jolijn

Ik zou echt geen maandje overslaan hoor.... Succes meid, probeer je niet te boos te maken.

@Charlotje: Ik denk ook niet dat we dat gaan doen hoor....Ik ben er wel van overtuigd na jullie advies dat het niet schadelijk kan zijn als ik 4 Dec in verwachting blijk te zijn (ga er niet vanuit) Die kuur is als het goed is afgelopen net voor mijn vruchtbaarste dag!

Terug
Bovenaan