Ben zooooo moe......

Hoi meiden!

Was ik een week geleden nog kwaaltjesvrij, nu beginnen ze behoorlijk toe te slaan...
Ik ben zo ongelofelijk moe, niet normaal meer!!
Toen ik zwanger was van de eerste had ik er ook wel last van maar ging ik even liggen en dat is er nu dus niet meer bij! Ik lig er elke avond rond 21.30 uur in maar ga dit maar vervroegen want ik red 32 uur werken niet meer.....

Verder zijn mijn borsten op en top gespannen maar groeien ho maar haha! Helaas ben ik niet gezegend met een volle bos ;-) dus van mij mogen ze groeien!!

Klaag klaag, ben wel heel blij hoor dat ik zwanger ben maar van mij mogen we een week of 8 verder gaan in de tijd!!

Groetjes Joy
 
Die vraag heb ik me ook al afgevraagd. En naast moeheid neemt mijn misselijkheid 's avonds ook toe.
Mijn huis zit vol met visite...hoe ga ik even ongemerkt spugen op de wc?
 
Vervelend he! Ik hoop dat ik die ochtend een beetje uit kan slapen zodat ik 's avonds misschien wat fitter ben.. Met visite is het wel zo gezellig! Spugen heb ik gelukkig (nog) last van.
 
moe is hier ook flink aan de orde en misselijk bijna heel de dag door, eten doe ik niet veel maar neem tussendoor zuurtjes pepermuntjes en chippies om die vieze smaak uit mijn mond te krijgen maar dat lukt niet erg.
Visite krijgen wij pas na 00.00 uur dus ik kan best wel ff liggen denk ik op de avond zelf.

Mijn tepels zijn ook best gevoelig.

Heb het er allemaal voorover om in augustus een mooi gezond kindje te krijgen.

Iedereen succes met de kwaaltjes en geniet van je zwangerschap
 
Terug
Bovenaan