Ik moet oudjaarsdag nog wel werken, maar hopelijk is het zo rustig dat ik lkkr vroeg weg kan. Dan spring ik 's middags nog ff op bed. Gelukkig weet de visite die komt al dat ik zwanger ben, dus er is vast wel begrip.
Ik heb trouwens ook dagen dat ik hele dag misselijk ben, erg weeïg op de maag. 's Ochtends kan ik niet in de koelkast kijken, want die geur laat me over me nek gaan!. Wat wel redelijk helpt is de hele dag door kleine maaltijden eten... dus niet na het ontbijt pas om 10 uur en daarna om 12 uur weer wat, maar zodra je een klein beetje trek krijgt, een boterham eten. Van de honger word je namelijk alleen maar misselijker!!
En doen jullie borsten ook zo'n pijn? Omdat ik een redelijk gevulde boezem heb, kom ik er geregeld tegenaan en dat doet pijn!! Ik probeer al zoveel mogelijk op mijn rug te slapen, want anders zitten ze me behoorlijk in de weg! Schijnt weer iets beter te worden na 3 maanden toch? Alleen worden ze daarna nog groter...wat een vreugde haha!!
Maar hey, we klagen niet 🙂 we krijgen er (hopelijk) een prachtig kindje voor terug 🙂