Ben zooooo moe......

hier ook een vermoeide aanstaande moeder zie ook tegen oud en nieuw op moet tot 20.00 werken en dan op ficite en de volgende dag weer om 16.00 beginnen maar we gaan morgen eerst ff naar dekleine kijken :)
 
Gelukkig ben ik niet de enigste!!!
Hier ook verschrikkelijke moeheid, zie ook erg tegen oudejaarsavond op.
Gelukkig zitten we hier en kan ik naar bed als het niet meer gaat. Dat geeft wel een gerust gevoel.
 
Ik ga heerlijk naar bedje (samen met de kids) en net als vroeger kom ik er om 2300 wel uit!!!

Ik ga nu sinds 2 weken om 2100 naar bed en slaap diep door tot 7 uur!!!!
Gelukkig vind mn mannetje het niet echt erg, leuk vind hij anders, maar ja. En elke avond een kopje thee op bed, lief he?!
 
Ik moet oudjaarsdag nog wel werken, maar hopelijk is het zo rustig dat ik lkkr vroeg weg kan. Dan spring ik 's middags nog ff op bed. Gelukkig weet de visite die komt al dat ik zwanger ben, dus er is vast wel begrip.

Ik heb trouwens ook dagen dat ik hele dag misselijk ben, erg weeïg op de maag. 's Ochtends kan ik niet in de koelkast kijken, want die geur laat me over me nek gaan!. Wat wel redelijk helpt is de hele dag door kleine maaltijden eten... dus niet na het ontbijt pas om 10 uur en daarna om 12 uur weer wat, maar zodra je een klein beetje trek krijgt, een boterham eten. Van de honger word je namelijk alleen maar misselijker!!

En doen jullie borsten ook zo'n pijn? Omdat ik een redelijk gevulde boezem heb, kom ik er geregeld tegenaan en dat doet pijn!! Ik probeer al zoveel mogelijk op mijn rug te slapen, want anders zitten ze me behoorlijk in de weg! Schijnt weer iets beter te worden na 3 maanden toch? Alleen worden ze daarna nog groter...wat een vreugde haha!!

Maar hey, we klagen niet :) we krijgen er (hopelijk) een prachtig kindje voor terug :)
 
ben nu bijna 7 weken.
heb enorm veel last van mijn borsten en mijn onderrug zeurt zo niet normaal.

verder ben ik heel moe en misselijk.

zal wat worden met oudjaarsdag opblijven we hebben visite en kan niet zomaar naar bed.
 
Haha, heerlijk he zo'n klaagmuur?! Ik ben ook vreselijk moe, dat had ik bij Liam ook.....nu ben ik er ook misselijk bij en dat had ik bij Liam niet, haha!
Maar goed, alles voor het goede doel he?! Keep on smiling ladies! Die 16 weken zijn strakjes helemaal niks meer en na de bevalling ga je er nog naar verlangen ook, haha!
 
Ja, ik ook erg moe hoor!! En 3 jan begin ik ook nog met mijn nieuwe baan (help)! Ik hoop dat dat wat gaat lukken want ik heb het gevoel dat mijn hersens op halve kracht werken; komt dat jullie bekend voor?
Verder pijnlijke borsten, en ook al wat misselijkheid. Maar nog niet zo als bij mijn 1e want toen ben ik 3 mnd kotsmisselijk geweest!
Maar alles voor een zéér goed doel!
Veel succes allemaal!

 
Iedereen een heel gelukkig en gezond 2011 toegewenst!!!

Oud&Nieuw ook weer overleefd! Gister vanaf 23.00 uur niet meer echt fit, zat echt als een zoutzak op de bank! Kon gelukkig om 1 uur naar bed!
Maar merk vandaag wel dat t gister net wat te veel was! Zo apart is dat; normaal zit je ook wel eens tot laat op en na een nachtje slapen ben je weer fit, maar dat gaat nu niet meer op! Eigenlijk heel bijzonder dat je lichaam je zo laat weten dat je rustig aan moet doen!
Heb vanochtend t huis weer op orde gemaakt en vanmiddag rustig aan op de bank :) Benk er morgen weer bij denk ik!!
 
Terug
Bovenaan