BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOO NIEUWSGIERIG!!!!

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat nu ook?!

Ben aanstaande zaterdag 37 weken in verwachting en ik kan werkelijk niet wachten totdat het zover is.

Hoe ziet de baby eruit, hoe zal het allemaal gaan, hoe reageert ons zoontje Binck op zijn zusje!!!!

Allemaal vragen waarop ik zo graag antwoord wil hebben.

Zucht, nog even wachten maar en zorgen voor veel afleiding.

Dikke knuffel mamabinck.

Hoi,

Heel herkenbaar. Ik ben ook verschrikkelijk nieuwsgierig naar wanneer de bevalling gaat beginnen (wat dat betreft is het wel jammer dat ik weet wanneer ik gestript word, omdat de kans toch aanwezig is dan het dan doorzet maar goed het is echt niet meer vol te houden. Nu maar hopen dat het voor die tijd spontaan begint).

Hoe de bevalling zal gaan? Kom ik er weer net zo ongeschonden uit als bij de vorige 2? Ben ik gelijk weer van al mijn klachten af? Hoe reageren Kay en Indy (Indy is een jaloers klein krengetje van 16 maanden)? Is het een jongen of een meisje? Hoe ziet het eruit?

Kortom ook een hoop nieuwsgierigheid hier!

Syl

Pffff.....hou op schei uit!!
Ik kan ook echt geen geduld meer opbrengen....het idee dat t ook nog 5 wk kan duren maakt me ook niet echt vrolijk!
Mijn mannetje vraagt ook elke dag wanneer zijn dochter nou komt...hahaha...dus die is net zo erg!

Is het bij jouw 2e nu net zo erg als bij de 1e?
Tja, we hebben weinig keuze he, we zullen moeten afwachten en idd naar afleiding moeten zoeken. Nu is dit mijn 2e week verlof en ik moet zeggen dat ik me nog geen moment verveeld heb. Weet niet WAT ik allemaal doe maar ik heb t elke dag 'druk'. Dus dat is op zich wel fijn, gaat de tijd tenminste niet zo langzaam!
Vanmiddag hebben we nog een bruiloft, ik moet zo nog even naar de drukker voor de kaartjes....de hoezen van de bank ophalen bij de stomerij (jahaaa...die MOET echt schoon zijn voordat de baby en kraamvisite komen..hahah) dus ik heb alweer genoeg op mijn lijstje!

Heel veel succes met de laatste loodjes en t geeft wel een fijn gevoel dat je hier allemaal met dezelfde verlangens zit he! Beetje saamhorigheid .

Liefs Lotte

Hoi Lotte,

Bij mij word de nieuwsgierigheid met de keer erger juist. Bij de eerste weet je niet wat je moet verwachten van je bevalling en de tijd daarna dus sta je daar iets anders in. Nu heb ik al twee bevallingen achter de rug en ga je je heel erg afvragen of het weer zo zal lopen. Je gaat je kindjes vergelijken zodra ze geboren zijn (ik hoor mezelf op het filmpje van onze tweede ook heel veel zeggen, oh bij Kay was dat........ zo irritant eigenlijk).

Syl

ik voel precies wat jullie voelen
en ik mevrouw ongeduld heb dat ook
hoe zal de bevalling zijn, zal ik nu alvast een ruggenprik bestellen, ga ik om de tien minuten op de klok kijken hoe lang ik al weer bezig ben met het wondertje eruit persen pfff en nog 88 miljoen vragen
maarja ik laat het over mijn heen komen voordat je het weet zitten ze al op school haha

Hoi meiden,

Ik heb dat eigenlijk niet zo dat ik met heel veel vragen zit. Gek eigenlijk. Misschien sluit ik me er nog teveel voor af. Ben nu 35,5 weken en heb voor mezelf heel erg op een rijtje wat er allemaal moet gebeuren. Plankje ophangen, dan kinderwagen uit de schuur en schoonmaken, wiegje in elkaar zetten, kaartjes nog uitzoeken  enzenz. Misschien heb ik het gewoon nog te druk haha.

Ik laat het maar over me heen komen. Ben wel benieuwd hoe het is om een meisje te hebben. We hebben al een zoontje en een meisje lijkt me toch heel anders.

Wat ik wel merk is dat ik steeds meer tijd in de babykamer doorbreng. Lekker tutten, de kleertjes voor de 100ste keer bekijken. Alles klaarleggen, nog een keer bekijken. Als dat geen nestelen is...

groetjes Empe

zooo, anders ik wel

ik had vroeger bruin kleur huid en door pigmentstornis ben ik nu helemaal licht van kleur(wit) en mijn hele familie hebben ook donkere huidskleur, en mijn man is ned en is blond en heeft grijze ogen, onze dochter heeft donker blond haar, donker bruin ogen en hele mooie licht/donker huidskleur alsof ze net gezont heeft, en ben zooo benieuwd naar onze zoon nu wat hij gaat krijgen aan huidskleur en ogen enzo, daarom ook dit gedicht (caramelletje) .

Manal 35wk en 5dg

En of ik dat ook heb. Ben bijna met niets anders meer bezig en inderdaad het idee dat het ook nog wel 5 weken kan duren... pffffffff Ik moet er niet aan denken. Gelukkig zei de verloskundige dat ik het aan moet geven als het niet meer gaat (rugklachten), dan gaat ze de natuur een handje helpen.

Ben zo nieuwsgierig naar het kleurtje van onze dame, mijn vriend is namelijk half chinees, half indo en heeft dus een licht tintje. Heeft ze spleetoogjes,  aziatisch haar  of heb ik ook nog iets te vertellen gehad.

Wat mij betreft mag ze zich aandienen hoor, ik wil wel eens kennismaken met dat kleine wondertje!!!

Terug
Bovenaan