BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOO NIEUWSGIERIG!!!!

Hoi Lotte,

Bij mijn zoontje ben ik er een stuk minder mee bezig geweest dan nu. Ik ben toen ook pas bevallen met 42 weken en 2 dagen. Een heel eind weg dus nog. Voor mij hoefde het toen ook nog niet te beginnen. Misschien was ik er toen nog niet helemaal klaar voor.

Daarentegen is het nu echt het tegenovergestelde. Zo nieuwsgierig als nu ben ik echt nog niet geweest.

Vandaag met Binck ( mijn zoontje ) de vluchtkoffer ingepakt. Hij mocht het jasje uitkiezen welke baby aankrijgt als we het ziekenhuis gaan verlaten. Hij vond het helemaal geweldig en hielp goed mee. Lief he!!!!

We wachten rustig af.

Liefs mamabinck.

Heyy mamabinck!
Ik hoor niet op dit forum thuis want ik zit bij  het mei 2008 forum..Maar ik wilde je ff complimenteren met de naam van je zoon! Ik vind BINCK Zo'n ontzettend leuke naam!
We zijn al weer druk bezig met namen verzinnen, maar sinds ik  deze naam hoorde staat tie met stip op nummer 1! Mijn man moest er ff over nadenken/ aan wennen, maar hij vond hem wel wat hebben, tis een stoere krachtige naam!..Dus wie weet!!  

Dus bedankt!hihihi

Groetjes vanessa mama van devano 05-09-03 en tessa 13-05-07 en 6 weken zwanger!

Hey vanessa,

Bedankt voor je complimentje. Vindt het altijd super om te horen wat men van de naam Binck vindt. Juist omdat je hem niet vaak hoort.

Een hele fijne zwangerschap gewenst en tof dat Binck op 1 staat.

Liefs mamabinck.

Terug
Bovenaan