benaming voor het geslachtsdeel

Yordi vindt tegenwoordig zijn piemeltje ook erg interessant en ik noem het dus ook gewoon piemel. Yordi zelf zegt er piewie tegen. Toen zei yordi papa ook een piewie?? Ja papa heeft ook een piemel. Quinn een piewie?? Ja Quinn heeft ook een piemel. Mama ook een piewie?? Nee mama heeft geen piemel, mama heeft een plasser. Zo hebben wij dat gewoon opgelost, want ook wij vinden piemel een normale benaming voor een penis, maar vagina vonden wij ook net wat te deftig, dus daar zeggen we plasser tegen.

Groetjes marielle

Haha Do,

Een muts is hier een vrouw achter het stuur die niet kan rijden ofzo, daar rijd weer zo'n muts,, moest er even om lachen, vind het ook wel wat harig klinken voor een kinder vagina,,hihi

Gr MJ

Hoihoi,

Een penis is bij ons ook een piemel en een vagina vonden we inderdaad ook te heftig. Die heet nu 'voorkont'. Is eigenlijk ook raar, maar zo noemde mijn zusje (van nu 23...) 'm vroeger altijd. Werkt prima bij Norah.

Groetjes,
Jamie

Wij noemen het gewoon je kruis. En daar heb je een gaatje waar je plast uitkomt, een gaatje waar babies uit kunnen komen en een gaatje voor poep.
En jongens hebben een piemel.

wahahahahahahahaa een voorkont hahahahaha
dat vind ik persoonlijk echt niks hahaha

ik vind pipi en kruis wel wat
straks toch eens ff met manlief erover hebben

Haha, ja voor een meisje vind ik het ook een stuk moeilijker.
Hier heet de penis gewoon plasser. Piemel vind ik toch ook niet zo'n netjes woord eigenlijk.
En ik weet nog niet hoe we een vagina moeten noemen. Zal mijn moeder eens vragen, die is kleuterjuffrouw.

Wij noemen bij Daniel het een plassertje.
Mijn vriendin heeft meisjes en een jongen en die heeft op vragen van de kids toen ze elkaar zagen, het uitgelegd als een meisjes plassertje en een jongenplassertje.

Liefs Marina

Hoi,

Tijn noemt het bij zichzelf een pontje..... Tja hoe hij daar bij komt, ik benoem het altijd met piemeltje. Bij meisjes noemen we het een plasgaatje. Hij is er op het moment erg mee bezig en vraagt aan mij heel vaak heeft die een pontje of een plasgaatje..... ja dus ook midden in de supermarkt.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan