Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi hoi,
jazeker heel herkenbaar en volgensmij ook vrij normaal omdat je longinhoud veranderd.. ik had/heb er zelf ook last van. Ben nu 13 weken en 3 dagen.
Als je het niet vertrouwd gewoon verloskundige bellen, die kunnen je makkelijk gerust stellen..
Nee zo vroeg in de zwangerschap is het niet normaal hoor. Je baby zit nog achter je schaambot en je longcapaciteit neemt toe! Pas later in je zwangerschap kun je benauwdheid ervaren wanneer je organen in de verdrukking komen doordat je baby groter word en groeit.
Luister naar je gevoel en ga anders langs je arts.
Als het lijkt alsof er een olifant op je borst drukt, dan moet je direct de huisarts bellen. Dat klopt namelijk niet! Doet het inademen ook pijn?
Ik ben wel al snel buiten adem, maar niet benauwd. Veel succes!
Hier hetzelfde. Wat kortademig als ik lig en vooral na een stuk lopen ben ik even buiten adem (ik heb een normaal postuur en ben fit). Wat zei de verloskundige?
Hallo,
toen ik nog niet wist dat ik zwanger was had ik onwijze opvliegers. Trui uit trui aan!
Ik was ook (nog steeds een beetje) kortademig. Ben heel snel buiten adem.
Lopen en bellen tegelijk kan ik niet.
ik ben nu bijna 9 weken en heb er nog steeds last van.