<p>Hey!</p><p>Mijn dochterje is nu 2 maandjes oud.. Maar is 5 weken te vroeg geboren. </p><p>Ze doet het fantastisch alleen hebben we nu al 4 keer meegemaakt dat we haar gewoon in der wiegje leggen of in der baby nestje dat ze na een tijdje ineens met der armen begint te zwaaien als we dan kijken is ze heel benauwd paniekerig haalt geen adem en er komt slijm/melk uit der neusje en mond.</p><p>Goed overeind houden en in drr gezichtje blazen dan komt ze weer 'bij' maar vraag me af of dit bij meer mensen gebeurd.. Uiteraard heben we de eerste keer de huisartsenpost gebeld want we schrokken ons rot die vertelde ons dst dat niks ernstigs is zolang ze niet blauw aan loopt.. Ik vind het toch vreemd.. Merk wel dat ze het heb op moment dat ze klein beetje een verstopte neus heb af en toe (ook niet heel de dag) iemand die tips heeft en of het zelfde heeft meegemaakt met de kleine? Ik vind het moeilijk nu der alleen te laten dus hou der heel de dag dicht bij me en snachts slaap ik wel.. Maar ben 60 procent van de nacht wakker.. Het vertrouwen moet soort van terug komen.. </p>