benen omhoog na de sex?

tja wat zal ik zeggen..
Ik had het gelezen op het forum dat iemand dat deed..
Had het tegen mijn man gezegd en die moest er wel om lachen..
Maar we hebben het in de laatste ronde op mijn vruchtbare dagen( gebruikte ovulatie testen)inderdaad gedaan dan niet met de benen omhoog maar een kussentje gebruikt.
1 keer gedaan en de rest van de daden niet hihi
maar ik ben wel zwanger nu...

dusssss, komt het door dat kussentje of door de goede timing door de ovulatietesten..
ik denk zelf het laatste...

nou meid succes ermee
 
Hallo dan,

Nog een tip: ga direct nadat je ongesteld bent geweest om de 2/3 dagen vrijen. Zo heb je altijd vers zaad in je baarmoeder en eileiders als je een eisprong hebt. Pas na de eisprong (als je zeker weet dat je een eisprong hebt gehad!!!)  kun je stoppen met frequent vrijen. Wij vrijden altijd nog een tijdje door om er zeker van te zijn. Bij ons heeft het de eerste keer 5 maand geduurd want eindigde in een miskraam en de tweede keer maar 3 maand. Dit hangt natuurlijk ook af van je vruchtbaarheid en zijn zaadkwaliteit, roken en drinken.
Precies rond dag 10-14 vrijen is niet slim, misschien heb je je eisprong wel net daarvoor of daarna of op dag 10 en dan ben je al te laat. Dan heb je een maand verspilt.

Succes met klussen en neem de tijd, want zwanger worden is geen optelsommetje, zelfs als je in je vruchtbare periode gevreeen hebt, is het nog heel goed mogelijk dat het niet is gelukt. Je mag er een jaar tot 2 jaar over doen, voordat je echte vruchtbaarheidsproblemen hebt. Ja..... dat is een hele tijd...... en als je graag wil dan duurt elke maand lang. Maar bedenk dat 95% binnen een halfjaar zwnager is, 98 % binnen een jaar en 99,5% binnen 2 jaar. Dus de kans is groot dat je binnenkort een positieve test in handen hebt.....
 
hehoi

Wij hebben gewoon elke dag sex gehad sinds mijn  laatste menstruatie. Tegelijk klaarkomen, maandverbandje ertussen, benen dicht en in slaap vallen.....'s ochtends pas weer plassen en douchen en 's avonds alle afgevallen zaadcelletjes bij laten vullen ;)
Het zorgt inderdaad soms voor hilarische situaties als je elke dag ( tot het rauwe aan toe) "erop of eronder" moet maar.......het was in 1 keer raak.....
 
Wij hebben van dat alles niets gedaan. Wij hebben alleen maar met liefde gevreeen en echt genoten. We hebben er 10 maanden over gedaan. En nu was ik naar één maand zwanger.

Genieten is mijn sleutelwoord.

( wil nog wel zeggen, dat tegen mij gezegd is, dat je nooit met sperma moet gaan slapen. Dan is de kans op infectie aanwezig en dan kans op een blaasontsteking.)

Groetjes
 
super om te lezen dat er veel vrouwen zijn die na 1x al zwanger zijn maar denk niet dat dat is om je er een tampon in stopt, benen omhoog doet oid.

Ik heb gezien in mijn naaste omgeving dat het niet uitmaakt wat je doet - je lichaam moet het zaad toch accepteren en in kunnen nestelen.
 
Terug
Bovenaan