benieuwd hoe lang jullie al bezig zijn

Hey.

Wij zitten nu in ronde 8 voor ons 2e kindje.
Afgelopen maand ovu.testen gebruikt, maar helaas niet geholpen.
Ik ben wel al een paar maanden aan het tempen, weet hierdoor dat ik een late eisprong heb.
Bij onze dochter heeft het 1,5 jaar geduurt voordat ik zwanger was. Ga ervan uit dat het nu ook zo lang zal duren.

Groeten van Miena.

Hoi GS,

wij zijn in Juni 06 begonnen met klussen voor het "echie"
Zitten nu in ronde 6 voor ons 1e kindje.
Ook wij hebben deze ronde voor het eerst om de dag geklust.
Mijn vriend en ik hadden vooral in de eerste maanden zoiets van, het moet wel spontaan blijven en zagen niet veel in het "moeten".
Je wil het toch ook leuk houden en je moet het niet zien als een soort verplichting.
Maar ja, als het dan uitblijft en je toch weer iedere maand  die RD ziet dan krijg je toch ook wel weer de kriebels van dat je het misschien toch maar moet gaan proberen...
Wij willen nu nog geen ovu testen doen  of temp opnemen, maar zijn dus wel al wat gerichter (in vruchtbare periode) om de dag aan het klussen.
Suc6 met klussen en ik hoop voor je dat jullie snel een positieve test in handen zullen hebben!

Groetjesss,
Ashley.

Hallo,
Wij zijn in september 2006 begonnen voor ons 3de schatje.
Bij Ons eerste die nu bijna 3,5 jaar is, duurde het 7 rondes.
Ons 2 de wonder nu bijna 11 maanden, liet 12 rondes op haar wachten.
We houden er dus rekening mee dat het ook deze keer langer zal duren.
Groetjes Zenna

Bedankt voor jullie reacties! Ik zie hier op het forum toch best veel meiden die al heel snel zwanger zijn (of misschien is dat mijn eigen jaloezie hoor  ) dus ik was benieuwd of er meer mensen zijn die al iets langer bezig zijn. Het stelt me weer gerust dat er veel meer zijn bij wie het niet in 2 of 3 keer raak is. Hoewel het natuurlijk wel jammer is... haha, hopen maar dat we allemaal snel zwanger zijn.

We hebben vanavond sinterklaas gevierd, en het had me zo leuk geleken om het door middel van een cadeautje bekend te maken, maar helaas. Wie weet met kerst... Ach ja, het is altijd welkom hoor, al is het pas met de pasen!

Iedereen veel succes.

liefs

Hai dames,

Ik zit in de 3e ronde voor ons 1e kindje. Morgen, 7 december NOD. Ben benieuwd of ik ongi word... Mijn eerste cyclus duurde 35 dagen, mijn tweede 31 dagen, dus nu ga ik gewoon uit van een cyclus van 28 dagen. Voordat ik de pil gebruikte was ik superregelmatig daar ben ik erg blij om, zo weet ik precies wanneer ik op m'n allervruchtbaarst ben!

Liefs, Line

hai allemaal ik zit in ronde 7 voor het eerste kindje
vind het allemaal ook erg lang duren maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ronde 5 erger vond. op een of andere manier ga je het relativeren ofzo?
we willen nog steeds heeeeeel graag een kleine hoor maar ik ben er nu wat rustiger onder.
hebben jullie dat ook?

Hallo,
ik ben bij onze eerste binnen 2 mnd zwagergeraakt dat is snel dachten wij maar nu ben ik zwager van onze 2de en daarbij was ik 3 weken van de pil af en zwager dus daar stonden we wel even van te kijken maar wel heel blij mee natuurlijk.

groetjes

Senjo, wat heerlijk! Gefeliciteerd zeg. Veel geluk voor jullie gewenst.

En Olivia24, ik vind jouw opmerking echt ZO herkenbaar. Ik had dat precies hetzelfde. In het begin vond ik het superspannend, die nod dag, maar de vierde keer baalde ik dat het niet raak was, en de vijfde keer was echt een drama. Ik was zó verdrietig. De zesde ronde heb ik het veel meer los kunnen laten. Gewoon "o, jammer" gevoel, verder niets. Echt heel raar, hoe zou dat komen??

Terug
Bovenaan