Benieuwd naar jullie schema's??!!

Tjee veel kinders al op de 6 voedingen . Nu ligt het denk ik ook wanneer het kind is geboren. Luna is van 20 oktober en die heeft natuurlijk nog  een heel ander schema dan kinderen van begin oktober.

Luna krijgt fles voeding en dit ongeveer is haar schema.

3.30
6.30
10.00
13.30
17.00
20.30
23.30 a 24.00

En dit zijn flessen van 120 cc met voeding dus 135 cc.  Soms komt ze snacht ook rond 2.00, 4.30, 7.00 en dan probeer ik tussen de flessen 4 uur te laten zitten overdag. Nu probeer ik te rekken tot 3.5 uur overdag.

Ook zeiden ze dat als Luna de flessen 120 helemaal zou opdrinken dat ik het mocht verhogen.  Nu drinkt ze overdag 4 a 5 flessen van 120 cc helemaal leeg alleen de avond en de nachtvoeding ligt ze snel  knock out en drinkt ze maar 90 cc.    
Nu heb ik haar net meer gegeven en dronk ze 135 cc op (15 cc extra).

Monique

Vera dat is trouwens erg herken baar. Luna laat savonds ook gauw er 5 uur tussen zitten als ik haar haar gang laat gaan dus maak ik haar altijd wel wakker voor de 23 uur fles of later. Maken we haar niet wakker dan komt ze rond 1 uur snachts en dan weer rond 4 uur en 7 uur, dan ben ik helemaal gebroken omdat ik tegen elf uur vaak zelf op bed ga en dan naar mijn idee nog maar net slaap.

Monique

grrr.... net een heel verhaal getypt, doet het forum weer eens vervelend !!

Ik wilde zeggen dat ik vind dat de meesten van jullie al zulke keurige schema's hebben. Bij Kyra wordt het wel steeds beter, maar steevast op 7 voedingen per dag. Ze komt meestal echt elke drie uur, meestal probeer ik het te rekken. Alleen van de week sliep ze vijf uur, ik schrok wakker en heb haar wakker gemaakt. Ze lag toen weer ingebakerd. Ik was hiermee gestopt nadat ik had gelezen dat dit helemaal niet mag met stuitkinderen. Ze bleef maar zo onrustig, dus nu doe ik alleen haar bovenlichaam en alleen als ze onrustig is. Dit werkt beter !

Volgende week naar het CB, ga maar eens vragen of ze al meer mag. De keer dat ik haar 135 cc gaf, ging ze spugen en had meteen vier poepluiers. Nu krijgt ze dus 100 cc en eventueel als ze echt wil 20 cc na. Maar dit komt zelden voor.

Nou, groetjes !

Onee hoor hier nog niet echt een vast schema. Dit van mij was maar een voorbeeld.
Vandaag weer flink puzzelen over haar schema van vanavond. Ze had om 13.45 de fles gehad en toen na ee nflinke wandeling om 17.40 weer. Maar nu ?? Of 2 keer een voeding om de 3 uur?? Dat lijtk me weer zo veel voor een avond helemaal omdat ze het savonds wel kan volhouden met meer uur ertussen.
Hier houd ze soms makkelijk 4 uur vol zonder voeding en soms wil ze na 3 uur al weer..

Dus nee niks vast hier.

Toen mijn oudste dochter om de 4 uur de fles kreeg had ik wel binnen een  week of 2 tot 3  een schema van (3-)7-11-15-19-23

Monique

Hoi hoi,

Hier nog iemand die bv geeft op verzoek. Het verschilt een beetje met onze dochter, soms komt ze om de 2 uur, 3 uur en heel soms om de 4 uur. Rond een uur of 18:00 uur a 19:00 uur krijgt ze de laatste bv en dan meldt ze zich pas weer om 03:00 uur  of 05:00 uur s ´nachts of ook om 03:00 uur EN om 06:00 s ´nachts.

Ik heb ook teveel aan bv, daardoor heeft ze last van krampjes (als ze een poepbroek aan het produceren is) en boertjes. Het cb raade me aan om haar 30 a 60 min rechtop bij mij te houden. Maargoed s ´nachts probeer ik haar wel vaak weg te leggen en dat gaat meesteal goed. Overdag heeft ze meer last.

Sinds kort heb ik een draagdoek gekocht, ze vindt het heerlijk en slaapt nu veel langer dan dat ik haar in haar bedje leg en de krampjes lijken ook minder EN mama heeft haar handen weer vrij....

Groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan