Benieuwd..

Hoi dames!
Er zijn een aantal dingen waarvan ik wel zou willen weten wat jullie mening is:

-willen jullie het geslacht van de kleine weten?
-hebben jullie al nagedacht over voeding? Borst of fles?
-waar willen jullie bevallen en wie is daarbij?

Zijn dingetjes die ik altijd wel leuk vind om te weten.. Ben benieuwd naar jullie meningen!

hee
nee ik wil niet weten wat het word leuker echte surprise wist het bij mijn eerste ook niet

borstvoeding dat heb ik bij de eerste ook gedaan helaas dankzij de geanacoloog maar 6 weken !!! daarom wil ik nu wel doorgaan en volledig borstvoeding doen als het gaat

en bij de bevalling wil ik mijn partner en een nicht van mijn vriend die was er bij de eerste ook toevallig bij en heb haar nu weer gevraagd ze werkt op de kraamafdeling en had vanaf 9 juni wel toevallig vakantie maar wilde wel graag erbij zijn dan

ben idd ook benieuwd hoe iedereen daar over denkt

Ik heb er al veel over gedacht en we hebben het er thuis over gehad.

- Wij willen het geslacht zeker weten! Ik ben veel te nieuwsgierig!!! En het is de eerste, dus het bevallen en je kindje zien is voor ons toch al een enorme verrassing!

- Over borstvoeding twijfel ik nog. Zelf zie ik het niet zo zitten, maar ik wil het niet gelijk afwijzen. Daarom ga ik naar zo'n borstvoedingscursus in het ziekenhuis. Dan weet ik in ieder geval meer daarvan. De kans is ook best groot dat ik niets heb, mijn moeder, zus en tante hadden ook geen melk.

- Ik wil poliklinisch bevallen en alleen mijn vriend zal daarbij zijn.

@wondernmr2, weet je zelf al het antwoord op je vragen?

Wij hebben van begin af aan gezegd dat wij het niet willen weten wat het word. Ons maakt het niks uit wat het word. Wij vinden het spannender om te wachten wat het word.

Ik heb altijd gezegd dat ik geen borstvoeding ga geven. Waarom ik zie het afkolken niet echt zitten. En vind het ook fijn om eens te kunnen zeggen aan met vriend wil jij de kleine het flesje geven. Of aan ons bezoek die op visite komt om te vragen of hun het willen. Mijn moeder heeft mij wel borstvoeding gegeven 3 hele dagen. Maar ik kreeg maar niet genoeg binnen en opgeven moment kwam er bloed uit de borst. En eigenlijk door dit verhaal wil ik het ook niet. Met een flesje merk je toch beter wat je kleine binnen krijgt.

Wij willen in het ziekenhuis bevallen.Vind dit ook veiliger. Daar is hebben ze toch alles dicht bij de hand. Ik wil alleen dat me vriend erbij is.

Hoi dames,
Ik wil absoluut niet weten wat het word,maar mijn vriend weer wel!!!!!
Hij zegt dat hij het voor zich gaat houden,maar dat gaat hem echt niet lukken,als hij het weet gaat dat door naar zijn ouders en familie,en straks vloept het eruit bij iemand nou dan krijgt hij de wind van voren denk ik ;-) Ik wil een gezonde baby thats it ))

Graag wil ik borstvoeding geven,lekker dicht bij de baby oh heerlijk lijkt me dat en hopen natuurlijk dat je voldoende melk hebt.

En bij de bevalling samen met mijn vriend..
En in het ziekenhuis bevallen zou me prettiger voelen en veiliger...

Liefs Naz.........

Hallo

- JA wij willen het heel graag weten wat het wordt (nog 1 week en dan weten we het) maar we houden het wel geheim voor onze omgeving

- Helaas mag ik wegens medicijnen geen borstvoeding geven, dit was iets wat ik graag gewild had.

- Ik moet in het ziekenhuis bevallen en dat "beviel"me de vorige keer ook erg goed, en alleen mijn man mag daarbij zijn, rechts of links aan het hoofdeind haha.

En jij???

Nee wij willen niet weten wat het word. Ergens wel nieuwsgierig hoor haha.

Ja zeker weten gaan we borstvoeding proberen, en hopen het zo lang mogelijk vol te houden.

Wij bevallen poliklinisch omdat partner dan veel meer rust heeft. Voor mij had het ook wel thuis gemogen maar toen ik dat zij had hij al paniek dus daar heb ik op dat moment dan helemaal niks aan.
Dus lekker naar et ziekenhuis. Vriendin van ons gaat bij ons kramen en het is de bedoeling dat ze ook bij de bevalling is (als ze dat gaat redden).

- Wij willen heel graag weten wat het wordt! 6 januari weten we het maar ik kan niet wachten!!

- Ik wil heel graag borstvoeding geven,

- We gaan lekker in het ziekenhuis bevallen en alleen mijn man hoeft erbij te zijn hoor ;)

Terug
Bovenaan