Benieuwd..

Wij willen deze keer wel weten wat het wordt, vorige keer wist mijn man het wel en ik niet. Absoluut geen spijt van gehad dat ik het niet wist. Ik ken hem goed genoeg dat ik zeker wist dat hij zijn mond ging houden. Dat is dus ook gelukt.
Nu wil ik het deze keer wel heel graag weten, natuurlijk maakt het niet uit wat het is, vind het gewoon heel leuk om te weten wat er nu in mijn buik groeit.

Borstvoeding, ja ga ik weer doen, vorige keer kostte het veel moeite en heb ik 3 maanden gekolfd.
Mijn zoontje wilde niet aan de borst drinken, maar wel de gekolfde melk uit de fles.
Zo kreeg hij toch mijn melk. Lukt het niet dan voel ik me ook zeker niet schuldig ofzo

Bevallen vorige keer moest ik in het ziekenhuis vanwege stuitligging. Nu gaan we weer naar het ziekenhuis, al was het alleen ter geruststelling van mijn man. We wonen 20 - 25 minuten rijden van het ziekenhuis vandaan.

-wij willen weten wat het wordt, maar vertellen het niet aan onze omgeving

-ik wil weer borstvoeding geven net als bij mijn dochter. Toen 6 maanden gevoed. maar ik weet niet of dat nu ook weer zo lang lukt, met een peuter die rondrent.

- ik wil in het ziekenhuis bevallen, maar moet dat waarschijnlijk ook. Vanwege mijn longembolie bij mijn vorige bevalling.
ik word daar deze week over gebeld door de vk

Lekker ben ik.. Wel dingen vragen maar zelf antwoord geven.. Had ik willen doen, maar zoals met zoveel dingen: vergeten! Haha

- wij willen niet weten wat het word. Tuurlijk ben ik heel nieuwsgierig maar ik wil de verassing graag bewaren. Dat is me bij mijn dochter goed bevallen en dat was echt een verassing! Wat waren we verbaasd..
- ik hoop dat ik weer bv kan gaan geven. In mijn ogen is dat toch het beste. Begrijp me niet verkeerd, ik vind t prima als je voor de fles kiest hoor, maar ik denk, hoe goed flesvoeding ook is, de natuur is niet na te maken.

-ik wil weer heel graag thuis bevallen, alleen met mijn man. M'n eigen omgeving lijkt me toch het fijnste. Bij m'n dochter wilde ik dat ook heel graag maar toen ik in 15uur heftige weeën van 3cm naar bijna 5cm was gegaan was ik blij dat ik naar het ziekenhuis kon. Dus we zullen zien, maar het liefst dus thuis.

Wie gaat er eigenlijk een cursus doen?

O ja, we moeten nu ongeveer gaan inschrijven voor de cursussen he.
Ik weet het nog helemaal niet. Vinden jullie )die het al eerder hebben meegemaakt' zo´n cursus iets toevoegen?

Zoals ik boven al aangaf denk ik wel aan een borstvoedingscursus. Het lijkt me fijn om daar meer over te leren. Zeker omdat het me nu nog helemaal niets lijkt. En, je wil toch het beste voor je kindje!

Het beste voor je kindje is een gelukkige en ontspannen moeder. Als je borstvoeding niks vind en je doet het toch omdat iedereen zegt dat dat het beste is, dan sta je er niet ontspannen in. En dat merkt de kleine! Wel goed dat je je laat informeren voordat je echt nee zegt! Want het is idd wel het beste... Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Je merkt snel genoeg of het iets voor je is! Stoppen kan wanneer je wil, beginnen alleen na de geboorte...
En over de cursus, ik heb het bij de eerste wel gedaan en wil het nu ook weer doen. Niet zo zeer om iets te leren, maar gewoon om andere aanstaande moeders te leren kennen en even alleen maar met jezelf en de baby bezig te zijn. Ik heb er niks aan gehad bij de bevalling, maar dat had ik ook niet verwacht. De bevalling gaat instinctief... Al vond ik het wel fijn om de theorie gehad te hebben, dat je een beetje weet wat er in je lichaam gaat gebeuren. Maar dat kun je natuurlijk ook uit een boekje halen.

Hallo Dames,

Wat het gaat worden willen we niet weten.
En ik ga proberen borstvoeding te geven, bij de eerste heb ik 4 maanden lang gekolft omdat hij prematuur was en niet zelf kon drinken. Dat ga ik iig niet weer doen, dus hopen dat het lukt.
Helaas moeten we in het ziekenhuis bevallen vanwege dat de vorige met een keizersnee is geboren:S. En daar is alleen mijn man bij en verder geen circus.

Cursus borstvoeding heb ik bij de 1e ook gevolgt, was wel interessant. Maar ook een cursus zwangerschapszwemmen gedaan, maar dat was precies zoals ik het me had voor gesteld. Een beetje theorie waar je later niets meer van weet en het zwemmen was meer was voor bejaarden. Dus een cursus doen dit keer absoluut niet weer.

Groetjes

wij willen wel weten wat het word
bij onze zoon wisten we het niet en nu willen we het welgraag weten
ik hoop nu wel borstvoeding te gaan geven
vorige keer wel geprobeerd maar kwam eigenlijk niks en veel pijn van de keizersnee
dus na 2 dagen gestopt
en we moeten in het ziekenhuis bevalen
omdat de eerste een keizersnee is geworden

Hoi!

Ook wij willen weten wat het wordt. En niet omdat we al 2 meiden hebben, maar omdat het de laatste is en het ons nu wel leuk lijkt om tijdens de zw.schap al te weten of Pietje of Greetje (bij wijze van...ha, ha) in mijn buik zit.

Verder ga ik de eerste dagen wel voor borstvoeding, maar laat het wel op zijn beloop. Bij de meiden is het mij helemaal niet goed bevallen en ga het dan ook afwisselen met de fles. En als ik er weer helemaal niets aan vind en het zeer en weer zo'n gedoe is, waarbij bijna niets uitkomt en met kolven maar 10cc (ja, echt waar) dan stop ik er direct mee.

Ook wil ik ik weer thuis bevallen met manlief en mijn zus er weer bij. Bij de meiden ben ik ook thuis bevallen en heb dat als prima ervaren. Ondanks dat ik bij de eerste een total ruptuur heb opgelopen en alsnog naar het ziekenhuis moest voor hechten (ideaal zo onder narcose). Ook gaan mijn bevallingen nogal snel, 3 uur bij de oudste en 2 uur en 20 min bij de jongste.. Wat zal de derde doen.

Maar goed, we gaan het allemaal weer meemaken en ondervinden.

Ik ga geen cursus meer doen, heb ik wel gedaan, maar uiteindelijk op het moment surpeme was ik het toch weer vergeten omdat ik last heb van weeenstormen en dan mijn zus moet voordoen hoe ik moet puffen, ha, ha.
Maar als het je eerste is, zou ik het wel doen. GEwoon lekker mutsen met de rest, altijd leuk.
Gr. mamajo

Terug
Bovenaan