Ben't zat maar dat mag niet....

hoi meiden,

Ben morgen 33 wk zw. en ik ben het zo ongelooflijk zat. De zw verloop prima alleen de normale klachten maar nu ben ik het zo ongelooflijk zat. Wil mijn lijf terug, ben het getrap aan de binnenkant eigenlijk heel erg zat. Wil de kleine gewoon vasthouden. Ben mijn hooikoorts uitslag ook helemaal zat en ook dat mensen nu zeggen dat ik waggel en ach meid het valt wel mee je hoeft nog maar 7 weken. of Geniet er nou maar van het is zo uniek. blablabla.
Dit is mijn 3e zw dus heel eerlijk is de wauw factor er wel af maar dat mag blijkbaar niet. Die buik zit me echt in de weg..ze is ook volledig ingedaald dus elke keer als ik opsta heb ik aan de onderkant een harde buik. Slapen gaat slecht wat ook niet echt wonderen doet voor je humeur.
Vandaag wildvreemde mesen die zich met je buik gaan bemoeien alsof ik daarop zit te wachten en 1 collega noemde mij bolle JA daar zit ik op te wachten zeg.....
sorry meiden heb gewoon even mijn weekje niet geloof ik.........
wel lekker om het even op te schrijven (te tikken)
Mijn zusje is zaterdag uitgerekend dus daar put ik hoop uit...kan ik alvast een paar weken haar baby vasthouden want daar heb ik zooooo'n behoefte aan het vasthouden van zo'n ukkie
 
Kan het mij voorstellen hoor. Ik ben nu 38 weken en vooral... wanneer gaat het nu beginnen.
Heb ook weer zin om mijn eigen kleren aan te trekken. Heerlijk..
Meid, sterkte!
 
aahhaa nog iemand die dat getrap zat is!! elke zwangerschap ben je blij als je wat voelt maar nu ik niet meer lekker kan slapen van het getrap enzoo, vreselijk!! veel sterkte nog de laatste weekjes, ik moet er nog max 3 en kijk er ook vreselijk naar uit, succes!!!
 
he meiden, ik kan me helemaal voorstellen, gelukkig is het nig niet heel erg warm, pfff , ik moet zelf nog een hele lange weg ben nog maar 17 weken maar bij onze dochter was ik het ook zat , maja de laatste loodsjes duren het echt het langst, probeer afleiding tezoeken, ook al is het moeilijk.
veel s6 ermee, en meiden jullie zijn nooit alleen die dat mee maken, dus tik je helemaal wijs zo vaak jullie wilt,

liefs
 
ben nu 31 wk en zit al een paar weekjes thuis door alle klachten en kan bijna niks meer.. kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt... lag net op bed te janken van de pijn en wil gewoon slapen en dat gaat dan niet weet niet meer hoe ik moet gaan liggen dan heb je het wel gehad dat mensen zeggen nog paar weekjes... en geniet ervan en als het maar goed gaat met de baby... succes meid
 
Ik ben nu 37,5 weken en ik hoef niet zo lang meer (ik wordt ingeleid) maar zat ben ik het zeker wel ja, ook voor mij is dit niet de eerste, maar wel de laatste waarschijnlijk, maar wegens alle ongemakken kan ik gewoon niet genieten en ben iksuper chagerijnig.

Wbt. eigen kleding, dat gaat voor mij nog wel even duren hoor, ik ben behoorlijk dik en uit ervaring van de vorige keer heeft het echt wel heeeeeel erg lang geduurt voordat ik mijn eigen kleding aankon.

Wel is het lekker dat het zomer is dat je dan wel al gewoon je leggings met wijde jurkjes aankan enzo.

Succes met de laatste loodjes
 
Ach meiden, hoe herkenbaar!!!! heb medelijden met jullie allemaal, ben zelf 28wkn vd 3e en begin ook langzaam aftetellen hoor.Net wat winx zegt, het WAUW effect is er echt wel af, en dat wildvreemden zich er tegenaan bemoeien is uiterst irritant ja!!!

Succes allemaal met de laatste loodjes!!!

Liefs Gerrie
 
Het ergste is dat mensen ook nog eens van je verwachten dat je het leuk moet vinden. Ga je net de deur uit en staat je overbuurmeisje keihard te roepen EEYYYY DIKKIEEEEEEEE! Kijken ze je nog eens raar aan omdat je er chagrijnig van wordt. Ik ben het ook helemaal zat, iedereen zegt wat, het is nooit goed, je hebt pijn, je wilt je kleine in je armen, kan niet goed slapen etc etc etc etc .. kan zo wel een hele waslijst opnoemen.

BAH! Was dat het over was. Heel veel sterkte meid en helaas kunnen we niets meer zeggen als nog eventjes!

Liefs ..
 
Terug
Bovenaan