Ben't zat maar dat mag niet....

zo ik herken het ook dus sluit me aan.
bij het klagen :) soms heb je ook gewoon je week/dag niet.
ik ben er ook wel zat van. tuurlijk moet de baby nog even blijven zitten (ben 33 week 4 dagen)
heb al 3 kids rond lopen dit wordt de vierde.
dus ja zwangerschap heel leuk en af en toe de bewegingen ook. maar soms duwt de baby ook aardig op 1 plek en dat voelt vervelend.
ik heb verder ook een goede zwangerschap.
maar de ongemakken beginnen ook wel. darmen in de knel.
me dochter moet naar school en weer gehaald. op de fiets zit fietsstoeltje voorop die in de weg zit. kan fietskar doen maar das toch net ff wat zwaarder trappen. de trap op lopen (ook weleens samen met zoontje) is vermoeiend.
dweilen vermoeiend. hmmmmm sorry al weer genoeg geklacht ook.
jij ook nog succes de laatste weken.
en inderdaad mij wordt ook gevraagt hoelang moet je nog. als dan zeg nog wel 7 weken dan is oh das nog even is bijna zover. ja nog even maar wel nog 7 weken. pffffff
ik hoop dat slapen zoals nu gaat nog blijft. enkele keer 1 keer wakker voor plassen nog niet standaard elke nacht gelukkig. ik wil ook gewoon zo graag de bevalling gehad hebben en de baby lekker kunnen vast houden.
groetjes van
 
Heerlijk om te lezen dit... Ik ben ook zwanger van de derde en mijn lijf doet het er prima mee. Maar idd die WAUW-factor, alle rompslomp met de andere kids, het huishouden, werk etc... etc... Ik voel me voor het eerst ook een enorme olifant, terwijl ik met mijn vorige zwangerschappen zwaarder was. Het is net of zijn mijn hormonen aan het gieren door mijn lijf...
Nog 10 weken te gaan als het meezit... Sterkte meid en gelukkig zijn we niet de enigen die zich zo voelen!! Doe ons die uk maar en een enorm lang verlof ;-)
 
Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Andere mensen met goedbedoelde adviezen kunnen zo in het verkeerde keelgat schieten. Genieten van zwangerschap - pfff niet altijd even makkelijk hoor.
Trek je maar lekker niets aan van wat iedereen zegt - die gevoelens zijn er nu eenmaal. Die gaan echt niet zomaar weg van iemand die zegt: ach het valt wel mee. Juist niet zou ik zeggen.
uit je frustratie maar lekker hier of vind een andere manier om met je gevoel om te gaan.

Zie iedere zwangere dag maar als positief, het kindje heeft die dagen nog nodig om goed te groeien en lekker gezond op de wereld te komen. Ik heb er geen ervaring mee maar een kraamtijd met een te vroeg geboren kindje zal toch anders zijn als met een voldragen kindje.

 
Terug
Bovenaan