bente drinkt geen flessen meer en eet geen pap!

A

Anoniem

Guest
hallo,
bente is een flinke meid ze wordt over tien dagen 9 maanden.
ze is al 79 cm en weegt 9110 gram.

ze weigert om de opvolg melk te drinken,
en ook pap vanaf het lepeltje wilt ze niet,
heb al verschillende soorten pap gebruikt.
ze eet nu smorgens 1 boterham.
dat is meestal rond 7 of 8 uur smorgens
om half 11 een potje fruit.
om 1 uur weer brood.
dan gaat ze slapen wat ze ook maar nauwelijks doet overdag
meestal nog geen uur.
dan krijgt ze   rond drie uur een   bakje vanille rijstenpap omdat ze anders iets niet wilt.
rond 5 uur eet ze dan een potje warm eten
en rond 7 uur krijgt ze wat yoghurt. met wat fruit.
tussen door krijgt ze nog een liga meestal naar het wakker worden van het middag slaapje en een flesje drinken. ook na het fruit drinkt ze nog een klein flesje.
ben bang dat ze te weinig binnen krijgt.
maar ze weigert echt de fles of pap te eten

groetjes moon

hoi

mijn dochter is ook al negen maanden en de fles wou ze al twee maanden niet maar nu begint ze ook al dat ze sochtends de pap niet meer wilt nemen ik blijf het nog wel aanbieden want het kan ook door het weer komen maar als ik haar brood geef eet ze het wel op en sinds gister wil ze savonds ook der groente niet eten

groetjes sandan

Hallo dames; ikzelf heb er geen last van. Mijn kleine man lust zijn flesjes nog heeeeeeeel graag. Een collega van mij heeft dit echter wel meegemaakt. Haar jongentje wilde vanaf 9 maanden de fles ook niet hebben.
Ze moeten in ieder geval aan zoveel gram per dag aan melkproducten komen (dus yoghurt of vla is ook goed). Maar bij haar deed "pyamapapje" van (ik dacht Friso) echt wonderen.
Misschien de moeite waard om te proberen?
groetjes Arina

Marit wil de fles ook niet meer. Net als of ze het gewoon niet lekker vind.
Pyama papja van nestle gaat er hier goed in. ZE vind het heerlijk. Je je kunt het ook nog eens 24 uur bewaren in de koelkast en kan warm en koud gedronken worden. Ideaal voor al je eens weg gaat.

Verder vind Marit soja melk erg lekker

hoi meiden,
ik ga de pyma papjes straks eens halen.
wij blijven ook iedere ochtend en avond de melk
aanbieden, maar ze blijft weigeren.

bedankt voor de tip!!
groetjes moon

Hi!

Mijn dochtertje drinkt ook al een tijd niet zoveel melk meer. Ze zat op  1,5 fles, maar omdat ze ook erg klein was zijn we haar weer gaan wakker maken waardoor ze de laatste 2 weken nog weer een fles extra drinkt.

Je kindje zou 300 ml melkproduct nodig hebben op een dag waaronder dus ook de toetjes enz vallen. Bij minder ( ik gleoof dan 350 ml) opvolg melk moet je weer wat druppeltjes vitamine D geven.

Totaal hebben kinderen van een maand of 8 500 ml vocht op een dag nodig. Het vocht in fruithapjes enz kun je ook gewoon meerekenen.

Dewi drinkt:
200 ml pap
100 ml melk + halve boterham
100 gram fruit
100 gram avond eten
200 ml pap

Vaak ook nog een koekje of stuk rijstewafel in de middag tussendoor.

hey meiden
heb de pyama papjes gehaaldt, maar dat weigert ze ook.
maar het is ons ook opgevallen dat ze de hele dag door jengelt
en snachts slaapt ze ook niet. vandaag heeft ze 1 slaapje gedaan van een half uur,
terwijl ze gister nacht van tien uur tot vanmorgen 5 heeft gehuildt.
we laten morgen maar even haar oortjes naar kijken voor de zekerheid.
of het zijn mischien haar tandjes ze heeft er 6 door en twee zijn al flinke punten
uit haar tandvlees.
gewoon fruitsap drinkt ze wel

groetjes moon

Terug
Bovenaan