bente drinkt geen flessen meer en eet geen pap!

Hai moontje,
Mijn dochter lust alles, dus daar kan ik   je niet mee helpen, maar je laatste berichtje doet me nu reageren. Wellicht dat er meer aan de hand is dan het niet lusten van melk/pap. langdurig jengelen, huilen en het niet slapen duiden op meer lijkt me. Volg je  mama-instinct want wellicht  probeert bente je iets duidelijk te maken. wellicht dokter bezoekje brengen voor de zekerheid?  Of sla ik de plank helemaal mis? Succes meis
liefs, Annette

hoi annette..
dit is toeval mijn man en ik hebben het er net over.
ze heeft ook al twee dagen niet gepoept,
normaal gaat ze om 7 uur naar bed en staat de dag er naar pas om 8 op.
dus is best wel netjes,
gister avond 7 uur naar bed gegaan, gehuilt tot vanacht 3 uur.
toen geslapen tot 7 uur en ook constant wakker geworden,
vanmiddag om half twee is ze een half uur in slaap gevallen,
en ze is nu nog wakker,
we gaan morgen ochtend even naar de huisarts toe,
mischien buik of oorpijn.
en ze was altyd gek op de melkfles en in een keer niet meer.
dat vonden we al vreemd van drie naar geen meer,

lief dat je zo mee denkt

Hoi Moontje,

hoe is het afgelopen bij de huisarts?

Tijs weigert ook sinds een paar dagen de fles. Ik krijg er met moeite 100 ml in en dan is het wegduwen en zelfs huilen.
Vanochtend een proefzakje pyamapapje ontbijt geprobeerd en dat beviel wel. Daar is ook opvolgmelk aan toegevoegd.
Gisteravond een pyamapapje peer lauw uit de fles en daarvan heeft hij ook alles van op gedronken. Ik varieer maar wat. Ik denk dat hij de melk ook wel zat is. Hij krijgt op een dag ook een klein flesje sap en dat is toch ook wel erg lekker.
Yoghurt mag je ook meerekenen. Hij krijgt nu elke dag een bakje yoghurt na de warme maaltijd. De ene keer met aardbei erdoor of diksap.

Lastig allemaal om de kleintjes tevreden te houden. Gelukkig is er genoeg op de markt om te varieeren.

Groetjes Leonie

hallo,
was bij de huisarts geweest maar hij vond niks oortjes waren goed,
toen we naar het groene kruis gingen
hebben we gezegdt dat ze absoluut geen fles meer wilden of pap eten.
ze maakte er geen probleem van als ze maar andere dingen binnenkreeg zoals yoghurt pudding danoontje plakje kaas op t brood, en vitamine d deed geven was t prima.
ze weegde nu met 9 maanden 9040 gram en 78 cm lang dus echt niet te klein of te licht.
verder gaat t nu prima ze heeft nu wel een flinke kou.
daar krijgt ze ventolin voor en bisolvon druppels.

bedankt voor jullie medeleven.

Hallo,

Probeer eens de appelpap die is lekker zoet, volkoren pap eet mijn dochter ( heet toevallig ook Bente ) ook niet.
Als ze overdag maar goed drinkt en continue blijven aanbieden, bij onze dochter staat een fles drinken naast haar in de box.

Succes !

Meiden, geen nood als ze geen melk drinken. Zolang ze goed groenten en fruit eten krijgen ze genoeg vitamine binnen. Mijn arts raad zelf melkprodukten af omdat melk helemaal niet goed is, ook niet voor kinderen!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan