bente kan niet omrollen en is vijf en halve maand.

Hoi,

Herald is nu ruim 6 maand en rolt nog steeds niet om. Als ik hem op de rug leg, ligt hij lekker te spelen en brabbelen. De babygym is dan nog steeds favoriet. Hij slaat hier erg wild tegen aan en tilt de volledige babygym op, soms hangt het gevaarte gewoon scheef in de box; gelukkig is dit nog niet bovenop hem terecht gekomen.

Als hij op de buik ligt, vindt hij het geweldig als wij als ouders er naast komen liggen. Een speeltje is hij dan niet nodig, doet weinig moeite om iets te pakken of zo. Wellicht dat hij gewoon lui is?!

Rolanda

Hoi,

Maak je maar niet druk, ieder kind ontwikkelt zich op zijn eigen manier. De een rolt snel, de ander ontwikkelt eerst zijn fijne motoriek meer., een ander is verder met 'praten'. Ze kunnen niet alles tegelijk. Onze 6e, Menno is vlug voor ons doen en rolde net voor de 5e maand een keer om, nu met 6 mnd kan hij heen en terug rollen, de rest was veel langzamer, één rolde pas met 9 mnd en ging pas met 13 mnd staan.

Francien

Hoi,

ze ontwikkelen idd allemaal op hun eigen manier en tempo. Mijn eerste heeft zich nooit omgerold en maar een paar weken gekropen voor hij met 9mnd ging lopen.
Arvin daarintegen rolt met 5mnd vrolijk heen en weer en hij lijkt al aanstalten te maken om met kruipen te beginnen.

Liefs Nika

Hier ook nog geen aanstalten om te gaan rollen. Eigenlijk doen ze niks anders dan eten, slapen, poepen en plassen. Oh ja, af en toe ook huilen en ziek worden.
Mijn zoon rolde ook pas bij 9 maanden. En liep met 12 maanden los (1 dag voor zn verjaardag hihihi)
Tja ieder zn ding denk ik dan maar.

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan