bepalen wanneer geboren?

Hallo iedereen,

beetje raar omschreven onderwerp, maar wist ff niet hoe ik t op moest schrijven.

Vandaag naar de gyn geweest, ben morgen 37 weken zwanger van 2de kindje.ik Krijg 15 mei een keizersnede
Nu zei de gyn dat hij denkt dat ik het niet ga volhouden tot de 15de....omdat het een groot kind is(was de eerste ook) en is al helemaal ingedaald..... ik heb bij de eerste een totaalruptuur gehad en zie het absoluut niet zitten om gewoon te bevallen, dus je begrijpt dat ik me beetje druk maak nu over dat het miss wel eerder komt, kan natuurlijk altijd maar bij de eerste zei ook iedereen dat gaat niet lang meer duren en was toen 3 dagen opvertijd, daar komt bij dat geen een gyn toch kan voorspellen of het eerder komt of niet. ik heb er echt spontaan buikpijn van en ga natuurlijk denken zijn dit weeen...ik ben heel zwaar en het is ook echt wel vol in mn buik maar wil toch niets zeggen. heeft iemand ervaring hiermee? en doet de ruggenprik eigenlijk pijn of is het een beetje akelig?

groetjes

Een gyn. kan wel denken dat je het niet tot 15 mei gaat volhouden, wat ook nog ver weg is. Maar hij kan zich daar ook in vergissen.
En als het eerder komt krijg je toch dan een keizersnee. Probeer te ontspannen, als het eerder komt dan komt het. Daar kan je toch niets aan veranderen.
Ik heb nooit een ruggenprik gehad, dus daar kan ik je niets over vertellen. Maar het komt vast goed.
Ik wens je een goede bevalling, fijner dan de eerste!!!

indalen wil niets zeggen hoor over wanneer de bevalling begint. Van mijn derde ben ik 11 dagen later bevallen en die was al ruim 5 weken helemaal ingedaald, en ik voelde me ook al weken alsof ik elk moment kon ontploffen, zo vol. Ik heb geen ervaring met een ruggenprik dus daar kan ik niets over zeggen. Mak je geen zorgen, mocht je bevalling echt beginnen dan kunnen ze vast nog een keizersnee doen, tenzij je natuurlijk iemand bent die binnen een half uurtje de klus geklaard heeft.

Hoi,

Ik zou gewoon even telefonisch contact opnemen met je gyn en vragen of je hem zelf mag spreken, hij weet wat jullie besproken hebben.
Als hij denkt dat het eerder komt, vind ik het ook raar dat ze je nog 2 weken laten wachten.
Bovendien vind ik het best lang, tot 39 weken bij een groot kindje.
Bespreek gewoon je zorgen met je gyn, misschien kun je een weekje eerder een keizesnee krijgen.
En laat je niet zomaar weg sturen!
Nog 2 weken met stress zitten is voor jou en je kindje ook niet goed!!
Succes!

groetjes Cora

Ik heb zelf ook een keizersnede gehad nog geen 3 weken geleden met een ruggenprik.

Ik keek er ook tegenop maar het valt reuze mee met wat iedereen loopt te vertellen.
Wat ik het pijnlijkste vond waren de plaatselijke verdovingen die ik kreeg voordat ze de ruggenprik erin brengen.

Ik had er 2, 1 smiddags om mij te ontspannen (ging niet goed met weeen weg puffen) en savonds nog 1 voor de keizersnede.

Zolang je goed luistert naar wat de anesthesist je zegt te doen komt het allemaal goed.

quote: junior2704 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2009 14:07:39'));

Ik heb zelf ook een keizersnede gehad nog geen 3 weken geleden met een ruggenprik.

Ik keek er ook tegenop maar het valt reuze mee met wat iedereen loopt te vertellen.
Wat ik het pijnlijkste vond waren de plaatselijke verdovingen die ik kreeg voordat ze de ruggenprik erin brengen.

Ik had er 2, 1 smiddags om mij te ontspannen (ging niet goed met weeen weg puffen) en savonds nog 1 voor de keizersnede.

Zolang je goed luistert naar wat de anesthesist je zegt te doen komt het allemaal goed.

plaatselijke verdoving voor de prik heb ik echt nog nooit gehad.
ik heb 3 ruggepriken gehad, en ja het voelt een beetje naar, mijn rechterbeen gaat altijd bewegen, maar in de minuut erna is het aslof je in een lekker warm bad glijd.

2x ruggeprik gehad voor operatie tijdens zwangerschap, 1 x tijdens de bevalling, allemaal zonder voorverdoving.

xxxx

Heej bedankt voor de reacties, ik vond het ook nogal vreemd dat de gyn denkt te kunnen weten wanneer je gaat bevallen, dat is toch iets van de natuur zeg maar en het lichaam verteld het zelf wel, maar ja toch zit je er dan mee in je gedachten en krijg je dr spontaan buikkrampen van haha.
we zullen hetmoeten afwachten, ik zorg iig dat mn tasje klaar staat.hihi

groetjes

Terug
Bovenaan