bepalen wanneer geboren?

Ik ben 5 maanden geleden bevallen van een zoontje.
Nadat ik bijna 5 dagen met gebroken vliezen heb rondgelopen, het opwekken van de weeën ook niet hielp werd besloten uiteindelijk een keizersnede.
Ik was zo bang voor de ruggenprik maar ik kan je vertellen na alles wat ik al had meegemaakt die afgelopen dagen deed de ruggenprik het minst pijn. Luister goed naar wat ze zeggen en dan komt het helemaal goed, het is trouwens ook heel snel gedaan de ruggenprik.

Succes!

Bij mijn eerste zwangerschap daalde de baby al in met 29 weken, dus dat zegt verder weinig over wanneer de baby komt. Bij mij was dat met 37+5, dus bijna 9 weken later.

Ik zou ook aanraden om je gyn nog even te bellen over hoe dit zit.

Groetjes en sterkte!

Marisa

Hoi hoi

Ik was 2 jaar geleden op 5 januri uitgerekend. 17 dec, zei de gyn. al dat het vòòr de kerst geboren zou gaan worden. Nou; mooi niet! Onze zoon kwam 13 dagen na de uitgerekende datum pas!!
Nu ben ik 32 weken zwanger van de tweede, en weer 'voorspellen' ze een vroeggeboorte, maar ik moet het nog maar eens bezien...

Tijdens de bevalling (duurde 24uur..) van onze onze, twijfelde de artsen, om het te halen middels keizersnede of niet. Ze hebben daarom een ruggeprik gezet, met oog op; spoedkeizersnede. Gelukkig ben ik uiteindelijk via de natuurlijke weg, bevallen.
Maar die ruggeprik; ik had natuurlijk flinke weeen, deed niet bijzonder pijn hoor! En ik ben vrij kleinzerig en doodsbang voor naalde. Maar nogmaals; waarschijnlijk woog de prik niet op tegen die vreselijke  weeen. Wat ik wel even voelde was de verdoving, die ze alseerst geven, vòòrdat de ruggeprik komt. Maar de aller ergste was het infuus; AU!!

Doe rustig aan, maak je niet al te druk! Ik denk, dat als je eerder dan 15mei gaat bevallen, ze je in no time op de operatietafel hebben liggen hoor! Meteen aan de bel trekken bij de eerste tekenen van bevallen!!

Sterkte, succes en geniet van je kindje/ gezin  na de bevalling!!

Heej
dank jullie wel voor de geweldige reacties!
Ben wel gerustgesteld nu, moet straks weer op controle ben benieuwd van er gezegt wordt!

PS eindelijk hebben we een naam, wat was dat een drama.haha

Groetjes

misschien reageer ik een beetje laat, bij mij voelde ik niks vanmnruggeprik maar was ook inmiddels al 14 uur bezig dus had behoorlijk wat achter de rug al. Ben je al bevallen? En zo ja , is het allemaal goed gegaan?

groetjes phie

Terug
Bovenaan