Hoi hoi
Ik was 2 jaar geleden op 5 januri uitgerekend. 17 dec, zei de gyn. al dat het vòòr de kerst geboren zou gaan worden. Nou; mooi niet! Onze zoon kwam 13 dagen na de uitgerekende datum pas!!
Nu ben ik 32 weken zwanger van de tweede, en weer 'voorspellen' ze een vroeggeboorte, maar ik moet het nog maar eens bezien...
Tijdens de bevalling (duurde 24uur..) van onze onze, twijfelde de artsen, om het te halen middels keizersnede of niet. Ze hebben daarom een ruggeprik gezet, met oog op; spoedkeizersnede. Gelukkig ben ik uiteindelijk via de natuurlijke weg, bevallen.
Maar die ruggeprik; ik had natuurlijk flinke weeen, deed niet bijzonder pijn hoor! En ik ben vrij kleinzerig en doodsbang voor naalde. Maar nogmaals; waarschijnlijk woog de prik niet op tegen die vreselijke weeen. Wat ik wel even voelde was de verdoving, die ze alseerst geven, vòòrdat de ruggeprik komt. Maar de aller ergste was het infuus; AU!!
Doe rustig aan, maak je niet al te druk! Ik denk, dat als je eerder dan 15mei gaat bevallen, ze je in no time op de operatietafel hebben liggen hoor! Meteen aan de bel trekken bij de eerste tekenen van bevallen!!
Sterkte, succes en geniet van je kindje/ gezin na de bevalling!!