Berend ook halfjarig!

oeps Bram! Sorry, wel een hele late reactie van mij. Maar jij natuurlijk ook alsnog van harte gefelicititeerd met je verjaardag!!

Ik deed ook alsof ik de 20e er al uit wou komen, maar heb nog verstoppertje gespeeld tot de 23e. Alsof wij dat met elkaar afgesproken hadden! En jij kan ook al in een stoel zitten zie ik. Alle bij een naam met een B. Grappig he!  Zijn er nog meer overeenkomsten?

groetjes van Berend.  

fijne halve   verjaardag.

wordt maar een grote jongen
groetjes diana

Hoi Berend, ik kan inderdaad al in de kinderstoel zitten, maar het mag van mama alleen nog tijdens de groente- en fruithap en met een kussen in mijn rug ! Maar op de foto die je hier zit lig ik in de box op mijn buik hihihi
Tja, wat zullen we nog meer gemeen hebben ... ik ben eigenlijk wel benieuwd. Ik zag dat jouw geboortegewicht gelijk lag aan het gewicht van toen ik het zknhs uitkwam na 24 uur. Wat is nu je lengte en gewicht. Ik ben vanochtend weer geweest en ik woog 7930 gr en was 67 cm. Enneh ... kan je al zitten ? Ik las dat je al kon staan !! Wow, dat kan ik echt nog niet hoor ! Wel als mama mij vasthoudt natuurlijk hahahaha
Groetjes, Bram

Terug
Bovenaan