berg bij Mika op het hoofdje

oh ja, toen ik zijn hoofdje nog niet met alleen maar water wastte, moest ik het soms wel 2x in de week eraf halen. Zo erg had hij het. Dus het is bij mij wel bewezen dat geen zeep gebruiken echt de berg voorkomt.
 
Die bergpads heb ik nooit gebruikt, mijn dochter heeft nogal veel haar en die pads werken dan volgens mij niet erg.

Ik smeerde 's avonds haar hoofdje in met olie en dan de volgende morgen in bad en het haar wassen zodat de olie er weer uit ging (vaak waste ik het 2x omdat met die zeepvrije shampoo de olie er niet heel makkelijk uit gaat) De berg ging er voor een groot gedeelte in dab al af, de rest haalde ik weg na het bad met een kam.

Geen idee hoe lang het duurt zonder olie.
 
Die bergpads heb ik nooit gebruikt, mijn dochter heeft nogal veel haar en die pads werken dan volgens mij niet erg.

Ik smeerde 's avonds haar hoofdje in met olie en dan de volgende morgen in bad en het haar wassen zodat de olie er weer uit ging (vaak waste ik het 2x omdat met die zeepvrije shampoo de olie er niet heel makkelijk uit gaat) De berg ging er voor een groot gedeelte in dab al af, de rest haalde ik weg na het bad met een kam.

Geen idee hoe lang het duurt zonder olie.
 
bedankt voor alle reacties..heb lavendel-olie van de etos gekocht en smorgens is het al zo dat ik het er niet af hoef te halen...werkt goed en het ziet er een stuk frisser uit! ik was nu ook zn haatjes niet meer met zeep
 
Terug
Bovenaan