Berg

Mijn zoontje had er ook erg last van en iedereen zei dat ik maar olie moest smeren endat laten intrekken en dan de berg eraf kammen. Bij mijn zoontje hielp dit echter niet. Wij gebruikten toen een speciale olie voor melkkorstjes van galenco (bij de apotheek gehaald) en na een week of 3 was het weg. Nu weet ik natuurlijk niet of het aan die olie lag of dat hij er gewoon overheen gegroeid was, want berg schijnt ook wel spontaan over te gaan! Alleszins veel succes ermee!
Marian

PS: in tegenstelling tot wat je overal hoort kan berg WEL jeuken. Mijn zoontje krabde zijn hele hoofd tot bloedens toe kapot...
 
hallo

ja mijn zoontje heeft er ook zo lekker veel last van van berg
ik kreeg de tip om het vlak voor dat ie naar bed gaat in te smeren met vaseline is wel erg vet hoor hahaha
en dan de volgende dag lekker wassen en dan moet het weg zijn en ja het gaat dan ook weg maar komt ook weer terug dus je moet het echt ff vol houden
nou succes er mee en wie weet helpt het
 
Hoi inge. Gewoon wat babyolie op de plekjes smeren,dan gaat het best snel weg. Het is ook een fabeltje dat het aan zeep ligt. Je hoeft je haren vn je baby niet eens te wassen. Maar probeer maar eens gewoon babyolie. sucses!

groetjes Chantal
 
Hoi Inge,
Mijn dochter had er ook erg last van, maar sinds ik nu een tijdje haarlotion van Zwitsal gebruik is het over.
Het leuke was dat mijn moeder met deze tip kwam, die had dat bij mij ook gebruikt, grappig is dat.

Het duurt even voordat je resultaat ziet (ongeveer een week à twee weken bij mij). Het werkt het beste als je elke dag vooral de hoofdhuid goed inmasseert met deze lotion. Je ziet dan de berg langzaam verdwijnen en op een dag is het echt weg.
Ik was het haar trouwens 2x per week.

Succes, Janine
 
Hoi Inge,

Het enige wat bij mijn kindje heeft geholpen was Zarqa lotion tegen berg. Dat koop je bij De Tuinen.
In het begin deed ik het na iedere verschoning in zijn haar, toen het wat minder werd nog maar 1 of 2 keer per dag. Binnen een week of twee was hij helemaal van zijn berg verlost.

Had daarvoor maandenlang vanalles geprobeerd (wassen met shampoo, juist niet met shampoo wassen, olie, anti-bergpads) maar alleen de Zarqa hielp.

Succes,
Mireille
 
Ik gebruik haarlotion van zwitsal en dat werkt prima. Elke dag even insmeren, vooral goed op de hoofdhuid en dan wordt het steeds minder en gaat het echt weg.
 
Terug
Bovenaan