Berg

Ik heb juist de indruk dat als ik haarlotion gebruik dat hij juist schilfers krijgt. Dus ik doe dat niet elke dag meer. ik zag bij de Etos een klein potje met anti berg watjes. Wellicht kan je dat eens proberen ?
 
Ook schijnt het te helpen om je kindje zijn hoofdje voor het slapen in te smeren met baby olie, de volgende ochtend met een speelkaart of ansichtkaart eraf te schrapen. Zelf nooit geprobeerd onze dochter heeft nooit last gehad van berg, maar dit heb ik wel eens gehoord.
 
Hoi Inge, ik zie dat anoniem hierboven het heeft over anti berg watjes. Ik heb deze toen van de Zwitsal gekocht en dat werkt prima. Hij had er heel snel geen last meer van. Het enige nadeel: het ruikt niet bepaald lekker ondanks dat het van Zwitsal is.
Misschien kan je het van eigen merk gebruiken. Werkt vast hetzelfde en is zeker goedkoper. SUCCES
 
Bij haarlotion krijg je in eerste instantie meer schilfers. Dat komt gewoon omdat de berg losgaat zitten. Je kunt het er uit kammen dan. Na twee weken is de berg toch echt weg, dus is het een verschijnsel wat erbij hoort.
 
Als je borstvoeding geeft, heeft je kind er ook veel baat bijals jij geen CHOCOLADE meer eet! Ik woon in Duitsland en daar kwamen ze met deze tip. Bij mijn zoon is het bijna weg, nu ik geen (ok, weinig) chocolade meer eet.
 
Terug
Bovenaan