berg

graag gedaan

laat je nog wel even weten of het hheeft geholpen?

gr shirley

Ik weet niet hoeveel haar je kindje heeft, maar bij ons werkte die bergpads gewoon niet. Ons dochtertje heeft veel haar en er was geen doorkomen aan. Toen hebben we het met anti-roos shampoo gedaan. Ik weet het, zal niet door het CB aangeraden worden, maar zo kregen wij het eindelijk weg.

Succes ermee!

hoi hoi

ik las het vorige verhaaltje over de anti roos shampoo maar dat zou ik dus nooit doen.
en al helemaal geen head and shoulders. ik ben zelf kapster en die anti roos shampoo's zijn vrij agressief en vooral omdat kleintjes nogal een gevoelige hoofdhuid hebben zal ik dat zus zeker niet aanraden.zoals met head and shoulders is het zo dat het ze veel talg weg haalt van je hoofdhuid zodat je hoofdhuid erna gaat denken he er is   te weinig talg dus ga ik het maar even aanmaken. wat dus het resultaat geeft van een nog ergere droge hoofdhuid. en dat merk je pas zodra je stopt met die shampoo.

dus dat wilde ik even kwijt. je moet het zelf weten maar ik zou het niet doen.

succes

gr shirley

Hoi mama van sophietje,

Heb je van zarqua de haarlotion al geprobeert?? Bij die van mij werkt het prima en ik hoor er meerdere positieve verhalen over,

Liefs Jen

Wij hebben het opgelost met gewone olie (mais of zonnebloem)  twee uur voor het bad, dan met shampoo wassen en het nok natte haar kammen. op deze manier   hebben wij in twee keer een serieuse berg berg weg kunnen werken. Mijn deense babybijbel zegt wel dat het verwijderd moet worden, en dat het anders erger kan worden. Na 2 maanden is het niet trug gekomen.

mor 74

Hoi mama van Sophietje!

M'n 2de zoontje had ook last van berg en toen kreeg ik de tip van olijfolie en het eruit kammen. Nou weet ik niet zeker of het door de olijfolie komt, maar het was wel weg...
Hier adviseren ze voor zoveel olijfolie, we hebben het ook zoveel,haha..
M'n 3de boy nu heeft ook berg en weer hetzelfde gedaan, ik heb zelf het gevoel dat t door het kammen is weggegaan... Ik was het haar niet te vaak (met zwitsal).
Succes!
groetjes,Priscilla

hallo....mijn zoontje heeft er ook lange tijd last van gehad..ik heb een paar dagen olie op zijn hoofdje gedaan en dan voorzichtig met een babykammetje in bad wegkammen...helpt prima...paar dagen gedaan en alles was weg...
succes..

Terug
Bovenaan